anunț placebo pentru facebookul meu

În luna august de vacanță și în săptămâna de septembrie în care m-am aflat la Lisabona (când nu am avut acces la net) am primit în jur de 400 de solicitări amicale pe Facebook. Precizez ca nu am cum să fac nici măcar o minimă selecție a acestor solicitări (mai ales când solicitanții nici nu îmi sugerează vreo interferență literară minimală) și că voi răspunde afirmativ pur și simplu la hazard, în proporție de 25 la sută. Mai mult nu este sănătos. Sau nu știu eu să detectez interferențele avizate în sens facebookist.

10 răspunsuri to “anunț placebo pentru facebookul meu”

  1. vklvsk Says:

    se poate si mai rau:) aproape ca in trupa placebo

  2. mesmeeacuttita Says:

    de acord!
    iar daca ar fi sa ma iau dupa documentarul despre facebook pe care l-am vazut pe postul CNN, ar trebui chiar sa imi inchid facebookul si sa renunt definitiv!
    (ceea ce se va si intampla la un moment dat, prevad)

  3. alex moldovan Says:

    :))) 400 e teribil! Asta-mi aduce aminte de un banc simpatic: „Un manager de Resurse umane stă la birou cu un teanc de CV-uri în faţă. La un moment dat, ia jumătate şi le aruncă la gunoi, zicând: N-am nevoie de oameni fără noroc în firmă…”

  4. mesmeeacuttita Says:

    de tinut minte chestiunea cu norocul.
    problema este, insa, alta – ce-i de facut cand solicitantii nu spun de ce solicita amicitia facebookista? (solicitatul nu e atoatestiutor nici el) ci o fac ei insisi, adesea, la hazard!
    nu ramane decat o solutie cvasi-dadaista.

  5. crocolili Says:

    io credeam că pentru restu de 75% cașetuțele de mai sus 😀 goale, fireeește

  6. Nicu G. Says:

    25% e mult 🙂 Totusi sunt 100. Atatia am eu de toti! Dar da mai nou e „cool” sa ai 10 000 de prieteni pe care nu-i cunosti, nu i-ai vazut, si probabil nici ei pe tine. Pe de alta parte exista si o parte plina a paharului pentru ca acesti prieteni n-o sa te supere vreodata, n-o sa te dezamageasca, n-o sa te vorbeasca pe la spate (pentru ca habar nu au cine esti) si nu cer cadouri si telefoane de ziua lor si sarbatori. Sunt total inoportuni si totodata ideali in acelasi timp!

    • mesmeea cuttita Says:

      oricum, cifra maxima admisa de facebook la contabilizarea prietenilor facebookisti este de 5000, deci dupa ce ajung la 5000, pot sa mai existe mult si bine inca 10.000 de solicitanti, fiindca e in zadar 🙂

  7. Nicu G. Says:

    Si era sa uit. Totdeauna dau dovada de o tacere inteleapta ramanand astfel niste filozofi de prima mana!

  8. mesmeea cuttita Says:

    dixit!

Lasă un comentariu