Quinta Do Casal – la 15 km de Ponte de Lima

Nu voi posta pe blog jurnalul portughez în întregime, ci doar pe sărite, așa că încep cu sfârșitul, respectiv cu Ponte de Lima și cu ferma-vilă sau vila-fermă unde am înnoptat, fiindcă aceasta este un minunat loc de scris (pentru cine are finanțele necesare și timpul la dispoziție – eu am fost oaspete în cadrul Festivalului Grădinilor din Ponte de Lima, așa că am fost cazată de către organizatorii simpozionului lisabonetan/lisaboncin despre flori și de sponsorul participanților români implicați în simpozion, id est ICR).

Tot ce se vede în fotografiile mele este real, ba chiar mai tulburător și atingător decât aș putea eu explica aici. Vila principală (restaurată), pajiștea, dreptunghiul de sticlă unde luam micul dejun, apartamentele cu  munții căzuți deasupra în depărtare, livada de măslini, tunelul de legătură între vila principală și grădina adiacentă, patul de flori mov. Erau apoi piscina,  râul, moara etc.

Din păcate nu am avut răgaz de scris aici, căci seara soseam târziu pe bezna beznelor; doar dimineața m-am regalat vreo două ore, două zile la rând, învârtindu-mă de colo-colo. Dar aș vrea să mă întorc aici peste vreo zece ani și să stau vreo zece zile pe îndelete. Seamănă izbitor cu peisajul Toscanei, deși este ceva mai  măsliniu, parcă.

7 răspunsuri to “Quinta Do Casal – la 15 km de Ponte de Lima”

  1. mihaelaursa Says:

    In fotografia cu campia verde irlandez parca esti un personaj din Jane Austen.

  2. mesmeea cuttita Says:

    drept care ce voi alege – mandria ori prejudecata?!
    🙂

  3. crocolili Says:

    e f mișto poza număruș 3! ce covoraș de fotosinteză la picioarele tale, ruxces 😀

  4. mesmeea cuttita Says:

    fotosinteza lusitana de lux! 🙂
    vorba de duh crocolileasca sau lilicrocheasca 🙂

  5. mesmeea cuttita Says:

    sa fi vazut tu livada de maslini captusita in catifea…

Lasă un răspuns

