panglica

tu ești panglica mea pentru corp și liniștea mea pe buze

când m-am ivit eram într-o cutiuță a Domnului legată și ea cu o panglică

mama avea cercei de negresă

tatăl tăia panglica și îmi făcea intrarea în poezie

liniștea mea de acum a fost cândva un zgomot și o furie

într-un pachet soldățesc legat cu o sfoară

corpul și buzele s-au făcut corp și buze

doar după ce panglica s-a netezit și a primit luciu

undeva știu că trăiesc cei nelegați cu vreo panglică sau cu vreo sfoară

ei sunt viscere cu un bănuț pe frunte

în gură au magneți iar oasele lor sunt de postav

din cutiuța mea de odinioară stau și privesc lumea în depărtare

apoi cu panglica lucioasă îmi leg părul pentru totdeauna

să nu mai cadă pe umeri ca o ploaie întunecată

fiindcă intrarea în poezie s-a săvârșit.

5 răspunsuri to “panglica”

  1. Hedes Andrea Says:

    Superb…

  2. matei Says:

    mai că-mi venea să-i cer Mesmeei una dintre panglici. sau măcar o fâşie.
    asta se ȋntâmpla ȋnainte să realizez că sunt dobândite, ci nu cumpărate, ȋmprumutate şi de ȋnstrăinat. panglicile acelea sunt mesmeice… şi astfel rămân!

  3. mesmeea cuttita Says:

    e doar o singura panglica, prin urmare nu este de imprumut 🙂
    (dar ar putea fi inchipuita!)

  4. Medumuza Says:

    Un poem care mă bucură.Nu mi s-a mai întâmpat de ceva timp 🙂
    ”liniștea mea de acum a fost cândva un zgomot și o furie”

  5. mesmeeacuttita Says:

    medumuza cea muta (in general) a scos niste cuvintzele neasteptate pe gura de blog 🙂

    cat despre zgomot si furie – nadajduiesc ca s-au dus prin alte parti!

Lasă un răspuns

