(o revizionare și un marcaj)

charlotte_x-xxyxx

După viață (ca după paravan) se găsesc destule marcaje. Circe: jurnal din mașina salvării. Obiectele pe care le-am găsit când am trăit. Obiecte, marcaje. Reminiscențe, fotografii. Mai păstrezi cozile împletite pe care ți le-ai tăiat odinioară? Le-ai pus într-un plic? Dar dinții de lapte? Mama obișnuia să îi păstreze într-un șervețel ascuns în geamantanul de pe dulap. Cruste sonore. Pe masa mea se găsesc: o albină metalică (fără o antenă), o oaie japoneză (din dantelă albă și cu clopot roșu la gât, ca să-mi poarte noroc anul acesta), doi îngerei kitsch, o monedă călcată de tren, poza lui Bulgakov, un sfeșnic evreiesc (de jucărie) adus de la Ierusalim, un piron aurit al ultimului tren din New Orleans (odinioară). După viață: marcaje, stări, obiectele pe care nu le-am găsit. Circe: Virginia Woolf, din profil, are ceva pentru tine. Un ascunziș.

Lasă un răspuns

