răsucită de 3 ori

leonor-fini-biographie-photos-1965eddie brofferio 4 Nu mă lăsa printre oameni, ia-mă cu tine, când vei pleca. Când vei pleca, ia-mă cu tine, nu mă lăsa printre oameni. Ia-mă cu tine, nu mă lăsa printre oameni, când vei pleca. (variante de fraze în zori, imediat la ieșirea din vis, cu intensități anxioase, cineva mi-a spus la telefon că ar putea fi un vers. nu ar putea fi un vers, fiindcă e o frază dintr-un vis, răsucită de trei ori. e ceva prea spectral și psihopomp ca să nu cred în.)

Mereu între cerebru și simțăminte, prin unghere și cu pendulul, cum ar spune unul din bunicii mei (sau chiar amândoi).

2 răspunsuri to “răsucită de 3 ori”

  1. fumurescu Says:

    … clar! Ruxandra nu e de pe (din?) lumea aceasta! QED 🙂

Lasă un răspuns

