Secțiunea cezariană (un potpuriu polonez)

Îmi închipui cerul. E atât de mare încât adorm imediat ca să mă liniștesc.

Când mă trezesc știu că Dumnezeu e un pic mai mic decât cerul.

Infecție.

Kilometri pătrați de piele. Sub ochii tăi învăț de la șarpe.

Tango. De ce nu sunt un înger.

Un înger s-a deghizat în înger și nimeni nu l-a recunoscut.

Iar cele cinci fecioare neghioabe le-au zis fecioarelor înțelepte: Dați-ne din untdelemnul vostru, căci nouă ni se sting candelele.

Cinematograful sinucigașilor.

Te iubesc, am spus. Asta suna ca un rămas-bun, a răspuns.

În fiecare oraș nou sap o gaură în pământ, îmi vâr mâna înăuntru, apoi capul și aud cum respiră Dumnezeu sub pământ și mestecă. Uneori aș vrea să mă scufund, în ciuda fricii mele, până acolo, ca să mă las mușcată de el.

Catatonie.

(dintr-un spectacol teatral, cu sticlă pisată pe jos, în care actorii nu s-au mai arătat la sfârșit, ci au rămas în culise)

(uneori, e sănătos să tai cuvintele în plus, să le tai și atât)

(nici nu știu cine a făcut traducerea, nu scria, de aici tăcerea mea și lipsa ghilimelelor)

Lasă un răspuns

