când acedienii caută alte lumi pentru trăit-visat

Acedia. Jurnal de vise

Chiar și eu am citit-o pe nerăsuflate, tulburată de o viață de om pe care o știam preabine, dar nu cu atâtea detalii lăuntrice.

„O groasă copertină de plumb îmi taie creierul în două, apăsându-mă dinspre tâmple, în piramidă, spre vârful creierului, hemicranie venită din alte vremuri, ca pedeapsă pentru trădare. Ascultând The Doors, în speranţa de a sparge porţile ce mă despart de mine însumi, încât să mă ajung din urmă, fulger ţâşnit din spate pentru a-l prinde pe cel care fug înainte, pentru a împinge rândul acesta pe cale de a se scrie către miezul de mercur lichid din capul meu, veşnic alunecos, şi a-l ajuta să curgă încet pe esofag în jos, în piept, în putere, în densitate, pentru a mă acoperi cu plapoma propriei mele fiinţe.”

Lasă un răspuns

