părul ciclamen și o zburătoare neclară (mică terapie)

cu spatele

De la peruci mi se trage pasiunea pentru părul lung și cârlionțat. De la perucile colorate intens, stridente și (cumva) nelumești. Sub cascada lor de păr artificial se pot tăinui atâtea lucruri – îndeajuns pentru un an de zile de reverie acută. Îmi închipuiam acolo, de pildă, stupării, caruseluri, bâlciuri cu oglinzi, ochitori și trăgători la țintă, plus fluxul și refluxul unei ape vălurite (dar care nu era ocean, nici mare). Sub asemenea peruci dansam în șalvari cu fustă deasupra, cu tălpile în nisip negru și cu o pălărie de mexican prinsă de șolduri, de parcă pălăria ar fi fost partenerul meu perfect pentru mișcarea ondulatorie a lumii. Ehei, de la peruci mi se trage plăcerea de a toarce lână (pe care nu am încercat-o niciodată), apoi ispita de a croșeta (la care nu m-am priceput vreodată). Și multe alte ocheade lânoase către dincolo.

Lasă un răspuns

