Si podlu unde este

telefonul

Podlu de piatlă s-a dălâmat

A venit apa si l-a luat

Vom faţe altu pe lâu în zos

Altu mai tlainic si mai fumos

Tu de ţe nu esti buculos că a venit noaptea Uite că a venit luna si acum o să dolmim Ba da sunt buculos că a venit luna Vleau să vină si soarele ca să ne zucăm afală cu ţeilalţi Oale chial este un pod undleva Ai să faţem podu cu mâna Să-l faţem aiţi cu copilii Eu vleau să faţem podlu numai noi doi Ţine-mă în blaţe nu mă lăsa Apoi o să mă ţii tu pe mine în blaţe Si podlu unde este Nu stiu nu stiu Aici este Dacă luna cade atunţi cade si soalele Si nu mai este niţi pod Dacă al fi un pod am pleca Unde să plecăm Nu stiu dal am pleca undeva Undeva peste un pod Dal vezi că luna nu cade Si niţi soarele nu cade El întâlzie meleu să vină Eu vleau cu luna nu cu soalele Nu fii plostuc soalele nu e acasă tot timplu Luna e acasă aploape meleu Ţe stii tu de unde stii Stiu stiu fincă luna e plietenă bună chial dacă doalme si ea Soalele doalme plea mult luna doalme cât tlebuie.

2 răspunsuri to “Si podlu unde este”

  1. capricornk13 Says:

    Am vazut pe site la TNCP ca ai lansare in weekend si m-am bucurat! 🙂 Sa te bucuri de intalnirile frumoase din weekend!

  2. mesmeeacuttita Says:

    gracias, da, va curge (sper) putina Californie (pe Somes) 🙂 si prin Bucuresci!

Lasă un răspuns

