cerceii divei au făcut carieră în prezentul meu retro

1930

Aproape identici, eu mi i-am cumpărat la Roma, lângă o piațetă oarecare (acum aproape zece ani), de pe o tarabă. Erau din Afganistan și îi aparținuseră unei prințese talibance – așa mi s-a precizat. Cântăresc aproape 250 de grame fiecare, lungesc urechile ca naiba, dar au calitatea (în ciuda cusurului greutății lor neostoite) că sunt lianturi către alte lumi care nu se arată, dar se aud.

2 răspunsuri to “cerceii divei au făcut carieră în prezentul meu retro”

  1. Fridolin Says:

    Sunt,cumva,cei de pe coperta „Naravurilor românesti” ? Daca da,da 🙂

  2. mesmeeacuttita Says:

    nu sunt, dar seamănă leit 🙂 (clone, aș spune)

Lasă un răspuns

