Fetița cu găina

fetita cu gaina

Cred că sunt aproape fascinată de fotografia aceasta a fetiței cu găina, care are în ea ingrediente îndeajuns cât să te neliniștească (dar într-un fel creator): stranietate, regresie, o găină-jucărie, ochii voioși-triști, mâna ciudată (în ciuda poziției firești), zulufii la fel de firești-nefirești. De fapt, ceea ce mă frapează este faptul că fetița nu privește găina și nu se uită nici la cel care face fotografia, ci privește în gol, în depărtare, spre niciunde. Ei, bine, aici, în golul acesta confuz, neclar, stă fascinația mea pentru această poză de epocă. Apoi mai este ceva: un soi de legătură indicibilă între rochie, mâna vizibilă, picioarele încrucișate și zulufi – este aici o geometrie care mă face să mă simt ciudat de vie și (pre)moartă, în același timp.

2 răspunsuri to “Fetița cu găina”

  1. scorchfield Says:

    Eu văd „Fetița cu cocoșul!”, adică mă întreb asupra oului.

  2. mesmeeacuttita Says:

    vom chestiona Sfinxul sau Sfincsa?! 🙂

Lasă un răspuns

