Skating Away On The Thin Ice Of A New Day

skating

Fotografia de-acum nu are legătură cu melodia Jethro Tull-ilor decât metaforic: în cazul acestor fete și domnișoare cred că mi-aș fi dorit căciulile lor grozave, de veverițe pe cale de a deveni leopardese, ca să simt cum aerul ghețos zăpăcește creierul doar cât să îl curețe pentru următoarele zile de arșiță intelectuală. Îmi plac și personajele din background, fiindcă sunt voyeuriste în chip fotografic exclusiv. Dar după ce am scris ce am scris mai sus m-am gândit că, poate, veverițele nu au mai ajuns niciodată leopardese, nu le-a fost dat să fie.

Lasă un răspuns

