2 fotografii care au călătorit până la mine

the kissjpg

Astăzi am zărit, într-o grădină (erau mai mulți prichindei, de fapt, care ieșiseră cu educatoarea la joacă), o fetiță care îl strângea cu încăpățânare duioasă pe un băiețel de gât.

fetita

Apoi, prin fereastra unei case pe care scria că e un centru de artă pentru copii, am zărit o fetiță care își lega de zor poantele ca să danseze.

Apoi am dat, pur și simplu, pe internet de pozele acestea.

3 răspunsuri to “2 fotografii care au călătorit până la mine”

  1. Marginalia non turpia Says:

    Aduc și eu aici o întâmplare cu un copil:

    http://marginaliamarginalia.wordpress.com/2013/11/18/melc-melc-codobelc-terifiantele-maruntisuri-ale-vietii/

  2. Marginalia non turpia Says:

    Aș mai avea o întâmplare,plină de sensuri, în opinia mea:

    http://marginaliamarginalia.wordpress.com/2014/02/06/vrei-sa-ne-jucam-o-iesire-din-timp/

Lasă un răspuns

