High Romanticism

lonely

În mod previzibil, cititorul meu ideal este un puzzle, un mozaic, un hibrid. Romantic vorbind,  reveria mea este să existe un cititor para-lumesc (sută la sută, procentual vorbind) care, aflat pe insula lui de gurmet al cărților, să aibă în biblioteca lui (alcătuită din zece până la o sută de cărți) și una din cărțile mele. Printr-o asemenea reverie, evident că mă situez în mod lucid în utopie.

 

2 răspunsuri to “High Romanticism”

  1. nuclearrr Says:

    Eu am trei..!!
    Acum nu stiu daca posesia lor ma califica..
    sunt sau nu sunt un cititor para-lumesc?
    de fapt, ce vrea sa insemne p-l? sa ma lumineze mesmeea
    imi place sintagma „high romanticism”
    situarea lucida in utopie seamana cu aceea a celui
    care sade pe scaun intr-un desert..:)
    a, cred ca am o insula mai mare de o suta de carti si o mie de palmieri…

  2. mesmeeacuttita Says:

    Sunt norocoasă dacă Nuclearrr are 3 carti de-ale mele (precum cei trei R din finalul Nuclearului)! – sper sa fie de literatura și nu de eseu!

    Cand spun para-lumesc – chiar ma gandesc la un cititor auto-izolat si igienizat (insula poate fi orice fel de spatiu concret,taiat dincolo de lumea reala si neo-realista actuala).

    High Romanticism e chiar high.
    mda, utipia e un scaun in desert (dar scaun pe capul omului, deasupra, ca sa il apere de soare) 🙂

Lasă un răspuns

