Blue J

 

morais_woody allen puppet 615

Problema cu Woody Allen este încuietoare doar pe sfert: deși îmi plac filmele lui, nu prea știu ce idei mari (și grozave) să spun pe marginea fiecăruia din ele, decât dacă fac o analiză generală succintă (o sinteză, mai degrabă), cu insight-uri pulverizate. Deci: mi-a plăcut Blue Jasmine (last W.A.), dar nu m-a uimit defel, am vizionat pelicula mai degrabă ca pe un serial concentrat, în tihnă. Și nici vreo idee nouă nu-mi pare că a adus Blue Jasmine la bursa de idei filmografice (filmologice). E un Woody Allen clasic, pentru ultima sa etapă de calm regizoral (fără entertainment). Nu știu, însă, ce s-ar fi făcut regizorul fără Cate Blanchett, fiindcă de ea a depins totul…

woody-allen

2 răspunsuri to “Blue J”

  1. Marginalia non turpia Says:

    Am dat un LIKE și pentru Woody Allen, doar ca privitor naiv al filmelor sale.

Lasă un răspuns

