blog vs. fcb

Blogul e un sipet față de peep-show-ul din imperiul facebook –  ucenica-vrăjitoare (cu tot scepticismul ori aproape cinismul ei) avea dreptate, ieri seară, când a lansat verdictul acesta, în grup restrâns. Relația exbiționism-voyeurism nu e atât de stridentă și factice pe blog, ci devine chiar ingurgitabilă. Blogul s-a preschimbat aproape într-o șoaptă de când cu răgetul colectiv de pe fcb. Mai că îți vine să comiți auto-surzirea din motive de igienă lingvistică și psihică, dacă nu ar funcționa atât de acut foamea de imagine, cu tendință drogadictă …

6 răspunsuri to “blog vs. fcb”

  1. Paul-Sorin Tița Says:

    Şi eu mă simt mai acasă pe blog.

  2. Veronica Says:

    Total de acord şi încântată de verdict, R., chiar o şoaptă a devenit – sau poate chiar redevenit – scrisul pe blog. Şi-n plus (pentru cine vrea) pe blog este scrisul sau gânditul în frază lungă, tihnită; gând, nu dialog frânt, poate discuţie în unul sau în doi, nu hăhăit peste mese largi unde se cam vorbeşte deodată (şi unde uiţi cine te-aude!).
    Three is a crowd. 🙂
    Auto-surzirea e o necesitate, măcar din când în când.

  3. scorchfield Says:

    Dex-ul nu conține cuvântul „drogadict”.
    Eu personal l-am căutat pe Google și-am realizat că-l folosiți oarecum des. Nu trag nici o concluzie 🙂
    Pentru mine blogul este un drog, a devenit atunci când am realizat că și alții gândesc oarecum la fel ca mine.

  4. mesmeea cuttita Says:

    domnul Scorch (prescurtat numit) are dreptate, cuvântul drogadict nu există în limba română, ci în limba spaniolă, iar eu îl folosesc abuziv 🙂

Lasă un răspuns

