E un soi de

IMG_1493

E un soi de nedumerire conceptuală (exagerând, firește) felul în care simt că blogul acesta este pe cale să se preschimbe sau măcar să devină ambivalent. Nu îmi mai ajunge doar jucăușenia (mesmeică), dar nici nu simt vreo necesitate a unor teorii tari care să explice un lucru sau altul. Îmi vine să scriu puțin, concentrat, ca într-un jurnal de viață & lectură, cu firimituri dificile, poate chiar aiurea ingurgitabile, fără să îmi pese altfel decât lăuntric. Opinia publică a bloggerilor?! Între pasivitate și isterie grafomană. Rar – delicatețe și empatie sidefoasă (da, chiar așa, de ce să nu fim patetici în chip asumat, de ce ar fi neapărat neavenit?!). La fel de rar – polemică ori schimb de idei, fără snobisme și ifose, doar crystal clear.  Într-un anumit fel, ne-am obișnuit să fim animatori, să punem pe jar discuții de alcov public, să comentăm funcționabil. Dar dincolo de funcționarea aceasta lingvistică, atentă sau, dimpotrivă, narcisiacă, iar alteori chiar sclifosit de derizorie (în demonstrația ei), ce mai rămâne?! Cred că este cam anti-sărbătorește ce-am scris eu aici…

2 răspunsuri to “E un soi de”

  1. scorchfield Says:

    WANKELMUT & EMMA LOUISE – My Head Is A Jungle

    Scriu când supărat, scriu când vin și chiar înainte de a pleca, scriu când sunt fericit, scriu când sunt beat, mai scriu când privesc, când lipesc și când fac.

    Asta nu mă face să nu citesc.

  2. mesmeea cuttita Says:

    Then – My Head is Also a Jungle :).
    Nimic nu mă face să nu scriu-citesc :).

Lasă un răspuns

