să presupunem că i-am visat și-apoi i-am băgat în buzunar

IMG_1483Să presupunem că mai întâi i-am visat și-apoi i-am băgat în buzunar, de unde s-au tot smucit să iasă. Cu pantofii lor ascuțiți și retro, cu ochii lor pe jumătate bulbucați, pe jumătate râzăreți. Spuneau chiar ei (el și ele) că ar putea fi niște cărți de joc într-un Tarot decadent, cu insight-uri nipone (desigur, ei vorbeau altfel, eu traduc aici și o fac destul de stângaci).

IMG_1482

Fetele voiau să danseze în buzunarul meu, de-aceea se tot smuceau și se-nghionteau, ba chiar se dădeau peste cap ori își puneau piedică. Dar el, piticul în blană, tot aprindea chibrituri, pe care le ținea între degete ca pe o dinamită, făcându-le fetelor semn să se potolească din veselia lor cam smintită. Nu știu ce mi-a venit, dar i-am dat jos pantofii piticului și, neavând încotro, el le-a lăsat în plata dommnului pe fete, ba chiar le-a aruncat un sceptic și arogant – ACUM, DANSAȚI, DACĂ VĂ MAI E LA ÎNDEMÂNĂ!

IMG_1481

2 răspunsuri to “să presupunem că i-am visat și-apoi i-am băgat în buzunar”

  1. scorchfield Says:

    A doua imagine este tridimensională și eu mi-am uitat ochelarii pe mare.

  2. mesmeea cuttita Says:

    Ochelari cu tâlc și țintă mobilă 🙂

Lasă un răspuns

