Trenul spre Buenos Aires, direct de la București către Cluj

IMG_1323

Aseară (și azi noapte), întorcându-mă de la București cu un tren hârbuit și scârțâitor, dar călduros, singura veselie a fost că am ațipit pe mocneala roților și a șinelor care sâsâiau, și m-am trezit direct în Buenos Aires, în cartierul La Boca, într-un bistrou ticsit, plin de afișe de epocă. Ciudățenia era că tavanul bistroului era tapetat sau garnisit cu pachete goale de țigări și că muzica de la patefonul care foșnea cu întreruperi era un tango corcit cu jazz. Azi dimineață, acasă, nu știu ce mi-a venit și m-am uitat, pe fugă, la fotografiile din Buenos Aires, găsind, firește, tocmai bistroul ivit în visul cel mic și afumat din tren. Ce am uitat să spun este că dansam, în vis (deși mai degrabă țopăiam decât dansam), tango cu o păpușă de cârpă pe care mi-o trăsesem pe brațul stâng, ca pe o mănușă.

2 răspunsuri to “Trenul spre Buenos Aires, direct de la București către Cluj”

  1. FID DeScribor Says:

    Ma grabeam sa scriu „n-am stiut ca ai fost in bucuresti…”
    Cam asa va arata lansarea urmatorului volum de poezii. O volum de poezie-dans? Poetango. 🙂

  2. mesmeea cuttita Says:

    poeta-ta-ngo 🙂

    (am fost in capitala intre 2 trenuri)

Lasă un răspuns

