pantofii de tango – a treisprezecea dansatoare posibilă

IMG_1084

IMG_1091

În ce mă privește, am o mică pasiune pentru pantofii de tango. Faptul că atâtea picioare măiestre au locuit în ei mi se pare miraculos. Când am privit insistent pantofii din vitrină, de la Academia de tango din Buenos Aires – m-am gândit, cu ocoluri, la pantofii celor douăsprezece fete de împărat care dansau, noapte de noapte, rupându-și încălțările, până la un soi de demență. Mărturisesc că am fost fascinată de bacantele acestea din basmele citite odinioară. Și mă gândeam, uneori, cum ar fi fost ca eu să fiu cea de treisprezecea fată de împărat, dansând, precum celelalte, până mi-aș fi nimicit pantofii. Numai că, ei, da, știu sigur, eu aș fi dansat numai și numai tango. Hmmm, cum e să dansezi tango singură – asta e o altă poveste deja :).

IMG_1093

3 răspunsuri to “pantofii de tango – a treisprezecea dansatoare posibilă”

  1. FID DeScribor Says:

    As zice acum, ca o luminoasa banalitate, ca exista feluri de dansuri potrivite cu feluri de scriitori. Cred ca tango e pentru un scriitor cu alunecari dantelate, spre broderii si labirinturi, spre gesturi aflate undeva intre sincope si revelatii.
    Apoi ma gandesc la Macendonski, cu lucrurile care vorbeau si nu-l lasau niciodata in pace.
    Apoi la un vis pe care l-am povestit mai demult in care era o dansatoare imbracata intr-o rochie rosie, stralucitoare si care facea niste gesturi teribile.
    Apoi la un alt text mesmeiesc, despre obiectele lui Paradjanov.
    Apoi la dansurile sfarsitului de an pe care, uneori, le fac(em) numai cu mintea.
    Si la cate si mai cate ne-am putea gandi, chiar la bacantele de mai sus la care ma gandeam mereu ca la niste mirese fara pereche.

  2. mesmeea cuttita Says:

    DeScribor rememorează atât de multe lucruri încât mi se face dor de Mesmeea (și prietenii ei) de acum câțiva ani, de pe yahoo 360, când jocurile și carnavalul erau mereu în toi 🙂

Lasă un răspuns

