Tiffaniada mea din 2013, așteptări, rateuri, bonus

TIFF(aniada) mea din 2013 (cât am mai așteptat-o) e alcătuită din 13 filme, anume: Și eu, Corabia lui Tezeu, Cartea Apocalipsei, Fata, Samsara, Frumoasa mea spălătorie, Domnișoara Christina, Paradise Trilogy (Love, Faith, Hope), Poziția copilului, Pieta, Expus, Sânge întunecat, Deflorarea Evei van End. Până acum am avut deja un bonus – un monolog aproape hipnotizant al regizorului Cristi Puiu. Și două rateuri: Și eu (remake eșuat după Stalker-ul lui Tarkovski), Deflorarea Evei van End (remake parodic, semi-eșuat, după Teorema lui Pasolini). Tot ieri – o cusătură de film cu River Phoenix, psihopat, în rol de șaman închipuit (Dark Blood). Mai departe – om trăi și om vedea (cu doi, trei, patru ochi). Astăzi mă duc la Pieta (Kim Ki-duk)

Lasă un răspuns

