vorbele lui Cruz Eschimos (un personaj eșuat)

Acum șase ani am inventat un personaj numit Cruz Eschimos. Era din start un personaj absurd, care bolborosea ca atare (deși se găsea și destulă luciditate în vorbele lui). Chipul nu i l-am vizualizat niciodată (la nivel fictiv), întrucât nu m-a interesat. Era un personaj care vorbea și atât. Mi-am adus aminte de el zilele acestea, fiindcă i-am regăsit câteva fraze într-un fisier la rubrica Diverse de pe computerul meu. Fără diacritice, intenționat fără diacritice. Iată-i câteva bolboroseli mai jos:

1.

eu elucubrez des (in gind), dar e bine asa, fiindca-i cu folos oarecare. ei elucubreaza rar, si e rau asa, fiindca e in zadar. cine elucubreaza mai bine? cam toata lumea elucubreaza, dar se face ca NU si ca lucrurile merg bine. cam toti isi vomeaza mintile pe la colturi si prin nise ascunse.

2.

unii zic ca totul trebuie facut sa devina real. altii zic ca totul ar trebui sa ramina ireal. nici unii, nici altii nu privesc insa in jos ca sa vada primejdia – iar primejdia asta e realitatea ratata si irealitatea asijderea. pisicile negre nu-s de gasit pe toate gardurile. iar pisicile albe-s monotone. fiind eschimos, nu sint in niciun caz pisica. poate foca sau pinguin. ce-i asta? elucubratie? vrajitoarele ce-ar spune? ele tac.

3.

zero fiinta. as putea sa monologhez mult si bine, dar mi-e lehamite. de toti si de toate. oare vrajitoarele au nevoie de un vrajitor? banuiesc ca nu. zero fiinta. bleah. ce-i de facut? nimic. nimeni. cineva. ceva. m-am dus.  dar ma voi intoarce. e un fel de a amina lehamitea sau de a stagna cu ea intr-un coridor de multa vreme neaerisit.  mai mult sau mai putin de atit si cu asta basta.

4.

ar trebui sa imi pun pe fata un biftec tartar ca sa-mi treaca sastiseala. nu o voi face. dar voi bea exact 13 cafele. ca sa nu mai dorm vreo saptamina. apoi am sa o iau de la capat.

5.

am mai vorbit despre elucubratie. astazi vorbesc din nou. elucubratia e un pansament pe rana, fiindca te salveaza de la plictis, dar si de la idiotie. cu elucubratia poti sa dormi si sa maninci, poti chiar si sa respiri. si nu e rau. fiindca elucubratia te lasa sa faci aproape orice.

4 răspunsuri to “vorbele lui Cruz Eschimos (un personaj eșuat)”

  1. scorchfield Says:

    6.

    Firescul ca nefiresc ar trebui să nu existe, în schimb nefirescul, ca orice firesc ne străbate cel puțin odată pe zi.

    P.S.
    Am citit și eu, numai că Eschimosul Cruz a scris mai multe și dumneavoastră le păstrați, am furat una și-am publicat-o. 🙂

  2. mesmeea cuttita Says:

    ay, m-ați prins, domnule S, – acum va trebui sa ajung la zdup (un zdup de blog) pentru travesti și carnavalesc 🙂

  3. Ettore Zazu - zazuetto Says:

    Desigur ca nu trebuie să ajungeți la zdup-ul blog-lui, că doară făcându-vă autocritica v-ați pedepsit deja.

  4. mesmeea cuttita Says:

    e drept și asta, numai că aici ne jucăm destul de mult (e teren de joacă, adică, din principiu, pe blogul mesmeic) 🙂

Lasă un răspuns

