Max și căluțul de jucărie adus pe blog

GEDSC DIGITAL CAMERA

Eu nu am avut un căluț așa, dar i-am văzut pe alții legănându-se în filme. Apoi l-am zărit pe domnul Max, pe afiș, și am hotărât să șterg postarea despre cărți, apă, aer și euthanasie. Adevărul este că mi-am închipuit căluțul de jucărie răsturnat, cu capul turtit, și pe Max legănându-se nu pe animăluț, ci pe șinele de sanie ale jucăriei, ca pe o scară mototolită. Era mai logic așa și mai sănătos pentru ziua asta de primăvară-iarnă. În pivnița palatului Banffy din Clusium era, cândva, în subterana labirintică, o sanie a micilor conți Banffy care arăta la fel.

12 răspunsuri to “Max și căluțul de jucărie adus pe blog”

  1. coraline Says:

    ce sensatie ciudata la lectura. aici si acum. mi-o inchipui pe mesmeea, cumva, ca intr-o stare de visare, deasupra acelor randuri..

  2. coraline Says:

    ce ciudat. :). citesc ceva, imi revin. trimit un comentariu. si apare altceva..

  3. scorchfield Says:

    Căluțul de lemn pentru copii are semnificația unei întoarceri perpetue, nu degeaba Norma Manea a scris Întoarcerea huliganului
    http://www.libris.ro/literatura-romana/intoarcerea-huliganului–norman-manea-POL973-46-0303-5–c7510–p312592.html

    și eu m-aș cam întoarce puțin, așa de pe o parte pe alta.

  4. mesmeea cuttita Says:

    nu știu dacă se potrivește cu acel căluț din fotografia lui Norman – romanele lui NM sunt realiste, în vreme ce Max e un suprarealist fanatic și longeviv 🙂

    dar cine poate (mai poate) să se dea pe căluțul de jucărie – să o facă 🙂 (firește)

  5. aleph Says:

    dacă aş putea, ţi-aş dărui un aşa căluţ 🙂 şi tu ai avea cinci ani şi ai bate din palme de bucurie, iar eu aş fi un fel de bunic care râde-n barbă. pe max îl vei găsi singură, când te vei face mare. vrei?

  6. domnul echt Says:

    calutul dada cel care ne duce in nicaieria unde tragem cu ochiul cozii la sarbatorile interzise ale copiilor inca neextrasi din mantaua googleiana … erst pare intors dintr-o astfel de calatorie extatica iar mesemeea ii tine isonul textatic …

  7. mesmeea cuttita Says:

    ce bine ca-i tin isonul o vreme oarecare (in absolut, nu stiu) 🙂

    Max e o superdadaca, e Dadamax 🙂

Lasă un răspuns

