Divanul român la Viena

IMG_1

De poftă după clădirea Secession din Viena, am tras o fugă de trei zile, ca să fiu la lansarea Divanului călător (din burete ciclamen), proiect de antropologie urbană și narativă al artistului vienez Josef Trattner, izbutit cu 9 scriitori români (Mircea Dinescu, Varujan Vosganian, Filip Florian, Radu Vancu, Florin Lăzărescu, Daniel Vighi, Carmen Puchianu, Robert Szabo și subsignata) prin orașele București, Craiova, Iași, Sibiu, Timișoara, Cluj, Brașov, Târgu Mureș precum și la moșia Cetate. Am fost singurul scriitor român prezent în 11 martie, întrucât m-am mobilizat financiar și m-am zorit să ajung la Viena, hah, cu tot cu geamantanul pe rotile (chiar dacă mi-am pierdut ceasul)!

IMG_2

În imagini, iată faimoasa sofa călătoare sau divan (despre care am mai scris mesmeios), așezat(ă) în fața clădirii Secession, la intrare, ca o boscorodeală de burete plutitor. Lansarea a durat aproape 3 ore, iar musafirii au stat pe îndelete și nu au fugit, după ce vinul și ronțăielile s-au încheiat. Poveștile au durat îndeajuns. Voi relata mai încolo una-alta, ca o zvonăreasă vornicăreasă :).

IMG_3

4 răspunsuri to “Divanul român la Viena”

  1. capricornk13 Says:

    Ai fost mai harnica decat mine, eu inca n-am apucat sa postez nimic! 🙂 M-am tare bucurat c-am apucat sa ne vedem asa un pic macar! Sper ca ti-ai petrecut timpul cu folos marti si c-ai apucat sa stai si sa scrii la Max 😉

  2. mesmeeacuttita Says:

    m-am bucurat si eu de întâlnire (e si o poza capricornica pe care o sa o pun mai incolo pe blog) si da, am scris la Max Ernst un poem delirionist (il voi posta si pe el mai incolo, trebuie sa il culeg, l-am scris ca dicteu automat, dar in carnetel, ca o școlariță :))

  3. capricornk13 Says:

    🙂 a, te rog, nu! ma chinui de cinci ani sa nu am poze asociate cu capricorn pe net si am reusit pana acum 🙂

  4. mesmeea cuttita Says:

    in regula, voi respecta legea iconică blogăreață și kapricornikă :))

Lasă un răspuns

