cam așa

John-Tenniel 2

 

Cam așa am stat eu astăzi toată ziua și seara și l-am urmat pe iepurașul lui Tolkien 🙂 (daaa, amestec, confund, hibridez). Și m-am tot mirat că nu pot să mă strecor și eu în vizuină, deși cine știe, cândva tot va fi să găsesc o strecurătoare :).

10 răspunsuri to “cam așa”

  1. scorchfield Says:

    Casa mare pentru iepure și deja mică pentru Alice, iată conștiința mea!

  2. iubire Says:

    Şi ce ai de gând să faci?

  3. iubire Says:

    daca ai vrea, cu un gand ai fi acolo unde doresti. vrei?

  4. mesmeea cuttita Says:

    astazi si mâine cred că nu mai știu nici eu ce vreau!

  5. iubire Says:

    care crezi ca este cel mai important gand pe care ar trebui sa ti-l spuna fiinta cea mai draga acum?

  6. mesmeea cuttita Says:

    hmmm…

Lasă un răspuns

