Bombadilio

tom bombad

Bombadilio, așa m-am auzit pe mine însămi în vis strigând. Mă găseam prinsă într-o scorbură de copac bătrân, din care nu mai puteam să îmi scot umerii, înțepenită fiind acolo. Deja simțeam cum scorbura mânca încetișor din mine, mai exact ronțăia din umeri și din părul meu tuns scurt, băiețește. Mă și închipuiam deja hăpăită, ca un cocoloș de pâine în burta scorburii, când mi-a venit în minte să strig din toți rărunchii: Bombadilio! Și am strigat cât am putut, până când scorbura mi-a dat drumul. Aveam umerii juliți și părul cam scămoșat, dar eram, totuși, întreagă! Mr. Tom B. mă va fi auzit, bănuiesc, haha!

4 răspunsuri to “Bombadilio”

  1. sauribalic Says:

    🙂

    ar fi binevenită o broşură cu felurite cuvinte care pot fi salvatoare în vis!
    suntem siguri că mesmeea cuttita ştie multe asemenea cuvinte 🙂

  2. mesmeea cuttita Says:

    va trebui sa fac o lista privata 🙂
    (scrisă în limba elfăăă)

  3. sauribalic Says:

    🙂 atunci, cum s-ar zice în Quenya, „amin weera”!

  4. mesmeea cuttita Says:

    wernyq 🙂

Lasă un răspuns

