hobbitez

hobbitbook_2345699b

Hobbitez și e tare bine în iarna de-acum. Poveștile curg și cad clipocind, pe îndelete, am răbdare cu ele, mă dedulcesc cu lentoarea, cu fluxul lor lenevos. Omuleții nu mai prididesc să sclipească precum licuricii, iar eu le dau să guste păhăruțe cu Chartreuse (da, da, tocmai din Alpi, iar nu din munții englejilor, așa cum s-ar cuveni). Povestea de-acum șerpuiește și-mi face mereu ocheade somnoroase, așa că dorm o jumătate de amiază, apoi, ca adălmaș, citesc și tot citesc. Cândva voi povesti și eu altceva, lucruri mici ori mari, ca niște punți peste cărți și oameni (sau între dânșii).

Etichete:

Lasă un răspuns

