insula (1)

GEDSC DIGITAL CAMERA

 

Fiindcă tot am căutat eu o insulă, departe, fără internet. Iat-o.

GEDSC DIGITAL CAMERA

Era cât pe ce să mă întorc cu un baston de bambus, abandonat în cele din urmă din motive de miros marin stătut.

GEDSC DIGITAL CAMERA

În cameră aveam măcar două-trei șopârle pe zi, cățărate pe pereți. Țărmul era plin de coral alb, ferfenițit.

11 răspunsuri to “insula (1)”

  1. iubire Says:

    Şi acum?

  2. scorchfield Says:

    Sigur l-ați văzut pe Pi în barca sa împreună cu tigrul Richard Parker!

  3. mesmeea cuttita Says:

    Pi se afla deja, efemer, pe insula carnivoră 🙂

    asa încât nu l-am zărit, dar l-am bănuit prin apropiere, deși tigri nu se întrezăreau prin jur 🙂

  4. mesmeea cuttita Says:

    iata de ce se cuvine sa ne antrenam memoria in sens compensatoriu 🙂

  5. SIGN&DISPLAY Says:

    Eh, e frumos acolo…e si Pi..

Lasă un răspuns

