o carte

book

Mi-aș dori o carte înaltã cât un stat de om, care sã fie securizantã și parfumatã. O carte cosmicã în care sã se gãseascã rescrise poveștile esențiale și abisale ale lumii (mãcar vreo șaptesprezece din ele, fiindcã 17 e numãrul meu norocos!), care sã mã apere de intrigi, cleveteli și de alte lucruri ce funcționeazã în realitatea și vizibilitatea vremurilor de acum, în general. Aștept aceastã carte cu sens concret de cocon: m-aș cuibãri în ea, deși unii ar putea spune cã este sau seamãnã și cu o carte-mormânt. Iar dacã ar putea fi și o carte invizibilã, cu atât mai bine, ca sã fie doar a mea.

6 răspunsuri to “o carte”

  1. scorchfield Says:

    Am visat că scriu o carte ce atinge dimensiuni neobişnuite de mari şi care, deschisă la orice pagină se poate citi ca şi cum ar fi începutul. Se poate citi şi invers, tot deschisă la orice pagină, totul ar avea sens.

    În vis, cartea de care scriu se numea „Marduk”, când m-am trezit, la puțin timp am revăzut cele cincizeci de nume ale zeului și am înțeles că o astfel de carte se poate scrie. Se poate scrie numai de către zei.

  2. mesmeeacuttita Says:

    ciudat! visul acesta l-am auzit de la mai multa lume – poate ca este recurent si specific pentru fapturile livresti 🙂
    minus referința la Marduk 🙂

  3. ghidulsauribalic Says:

    ar fi minunat să apară o astfel de carte la o editură vrăjhitorească!
    (ne-am îmbogăţi astfel biblioteca invizibilă din Sauribalia)

  4. mesmeea cuttita Says:

    cine știe, cine știe, poate o să … 🙂

  5. Erebus Says:

    Toti cred ca ne-am dori ce-ti doresti tu dar cu alte cuvinte 🙂

Lasă un răspuns

