maratonul blogului mesmeic s-a încheiat

La sfârșitul lui ianuarie 2007 am deschis blogul Mesmeea pe yahoo 360, la sugestia unei tinere prietene (Sharaska) care mi-a dat ideea unui loc aparte de postat literatură proprie, jurnale de lectură, imagini insolite etc., adaptate la felul meu ludic de a fi (și nu numai). Când yahoo 360 s-a desființat, am mutat blogul Mesmeea pe wordpress, adăugând și celălalt nume al personajului cu pricina, anume Cuttita (Mesmeea Cuttita fiind nu doar personajul meu din romanul Angelus, ci și numele avatarului meu din jocul Second Life).

Câțiva dintre prietenii mesmeici știu deja de oarecare vreme (fiindcă am mai făcut mici confesiuni pe ici-colo, în particular) că, de vreo jumătate de an încoace, decisesem să paralizez blogul mesmeic la începutul lui 2012. Nu din vreun plictis, ci fiindcă în mod real consider că acest blog și-a consumat viața sa completă în 5 ani de zile (în care a trăit cât un deceniu, cred), ținându-mi el loc de jurnal de viață, de lectură, de prietenii, de duhovnicie etc. (într-adevăr, iscodind în jurnalul meu real de viață, început serios în 2003 – caietul brun, cum îi spun eu -, am constatat că în ultimii 4 ani de zile am scris extrem de puțin acolo (vreo 10 pagini în total!), întrucât jurnalul meu devenise, de facto, Mesmeea Cuttita și blogul ei.

Așa încât blogul mesmeic se oprește aici: iar AICI se găsește o carte întreagă care mă conține cu toate ale ei (și în care comentariile, uneori teribile, alcătuiesc o carte la fel de importantă). O carte pe care o las deschisă lecturii cui va pofti să o facă, dacă va fi interesat și va avea vreme de pierdut (iar dacă nimeni nu va fi interesat, e o carte care va atârna cumva în neantul electronic, lucru care îmi place nespus). Urmează să mai postez un singur text, un poem. Fac acest lucru întâi de toate fiindcă este un poem care face parte dintr-o nouă etapă în care mă găsesc, creator vorbind – ca și celelalte poeme postate în ultimul timp; apoi e vorba despre un text care are o conotație existențială aparte pentru mine. Mai fac acest lucru și întrucât pe celălalt blog pe care îl voi deschide nu voi posta NICIODATĂ poezie.

Căci, într-adevăr, voi deschide un alt blog, de nișă, izolat, în care gândurile mele și textele mele vor avea o coloratură de altă natură. Blogul cu pricina va începe să funcționeze de la sfârșitul lui februarie. Nu dau nicio adresă aici și acum, întrucât cei care îmi cunosc histrionismul și tendințele inventive (unele chiar manieriste) vor ști să mă caute și să mă găsească. De intrat pe Mesmeea C. o voi mai face doar ca să consult blogurile celor din lista mea, dar nu știu dacă voi mai comenta neapărat în spațiul celor din Blogroll, întrucât ocheadele mele actuale nu mai au energia unui dialog prin cuvinte, ci doar pe aceea a unui spiriduș tăcut. Dacă nu o să pot să mă rabd, firește, poate voi mai posta una-alta pe Mesmeea, dar, evident, o voi face extrem de rar și în taină (din moment ce anunț acum paralizarea blogului meu).

Va mulțumesc tuturor pentru că m-ați citit aici și ați fost alături de mine (cu gândul și fapta). Semnat descifrabil: Mesmeea Cuttita.

37 răspunsuri to “maratonul blogului mesmeic s-a încheiat”

  1. scorchfield Says:

    Dintre toate părăsirile, cele din virtual îmi seduc imaginația în a vedea blogurile părăsite ca fiind niște ființe care au trăit atât de minunat, s-au zbânțuit în lumea (virtuală bineînțeles) a celorlalți, iar acum, o zăpadă deasă cade și le astupă, puțin mai târziu neaua albă și minunată se va închide, astfel va deveni o gheață, ca o placă dură și translucidă… toate astea se întâmplă ca o mare părere de rău, ce a ajuns acum și la mine!

  2. ora25 Says:

    să-ţi fie frumos acolo, în firida în care plănuieşti să ţeşi în continuare!

  3. MB Says:

    cine caută găsește..
    (la o) bună re-vedere.

  4. M Says:

    Draga mea, o sa ne lipsesti pana in februarie. Fii buna si nu uita sa ne dai adresa acelui jurnal, daca – non-internauti cum suntem – nu vom fi in stare sa o gasim.

  5. evazionista Says:

    Eu una am fost luată pe nepregătite, nu credeam că se va întâmpla asta. E perfect că nu renunţaţi la exerciţiul bloggeristic, ci doar vă metamorfozaţi. Vă vom găsi.:)

  6. mesmeea cuttita Says:

    … dar nu stiu daca va fi fluture sau pantera sau cine stie ce altceva!

  7. Hedes Andrea Says:

    😦 😦 😦

  8. FID Describor Says:

    dat fiind ca si blogul describoric a fos conceput in continuitate adelphi-microcosmotizanta cu spatiul mesmeic, va trebui si el metamorfozat. sa vedem cum va fi aceasta.

  9. matei Says:

    să-i fie bine Mesmeii şi despre găsirea ei ȋn alt chip indicii să deie! 🙂

  10. mesmeea cuttita Says:

    🙂
    (cu asupra de masura, poate)

  11. if Says:

    Mesmeea Cuttita e o insula din Marile Sudului spre care doar cei iubiti de lumina pot naviga…
    Mesmeea Cuttita e o constelatie sub care ingerii se opresc o clipa ca sa priveasca spre Pamintul acela cu oameni respirind…
    Mesmeea Cuttita e un liman pe care doar cei cu speranta-l ating cu piciorul gol…
    …cum sa dispara toate astea? nu nu nu nu…

  12. mesmeea cuttita Says:

    o alta etapa este o alta etapa,adica un lucru nou si altfel!
    nu are de ce sa fie rau, prin urmare sa nu ne lamentam 🙂

    apoi, cum spuneam, poate voi mai posta pe aici cate-un poem, din cand in cand, la sfert de an 🙂

  13. voroncas Says:

    mai mult decat tristi, sigur suntem curiosi si nerabdatori. asa ca n-am pierdut nimic! 🙂

  14. domnul echt Says:

    vestea intrarii in nirvana a mesmeei cuttita m-a surprins recunosc, si am fost atat de tulburat incat nici nu am mai vrut sa postez vreun comentariu de ramas-bun. a fost locul privilegiat de pe internetul acesta inselator si plin de capcane unde iti poti pierde mintea , locul privilegiat spuneam in care s-a nascut domnul echt . a fost locul in care ne-am jucat si am fost seriosi, ne-am imaginat si am luat in raspar lumea reala. vreau sa ii multumesc mesmeei pentru ca l-a incurajat pe domnul echt si i-a fost un ghid in lumea straniului.
    am avut un vis aseara. eram la petrecerea de adio a blogului ceva de genul acesta intelesesem. erai tu, eu si niste fetite foarte mici in rochite din dantela care dansau prin camera aceea. tu imi explicai faptul ca nu suporti oamenii care intarzie, oamenii dezorganizati, oamenii care nu fac intotdeauna lucrurile exact si dadeai un exemplu putin ciudat si anume spuneai ceva de genul ca pana si modul in care despaturesti hartia igenica trebuie sa fie exact. stateam pe o canapea si brusc intre noi s-a asezat un om cu barba, avea o barba tepoasa si intunecata, m-am ferit sa nu ma zgarie. tu ai scos un monoclu si ai inceput sa il studiezi. eu m-am ridicat si am inceput sa dansez cu una din fetite. ea mi-a zis sa ne jucam karate sau ceva asemanator. imi mai amintesc ca mi-ai spus la un moment dat fii atent imbatranim.

    la revedere mesmeea

  15. mesmeea cuttita Says:

    nasterea domnului echt a fost binevenita, indiferent daca mesmeea a mosit acest lucru sau nu! (putea sa-l moseasca si altcineva din spatiul blogosferic, doar sa fi avut fantezie si jucausenie indeajuns)

    cat despre vis, mai ca-mi vine sa spun ca omul cu barba tepoasa si intunecata e un shaman catalizator al blogului care va urma! hmmm, asa simt…

    dansul echtoflorinului cu una din fetite e ludic, blogoniric, si este de bun augur (- zic eu pytiatic – 🙂

    daca ti-am spus ca imbatranim, acest lucru s-a referit, poate, la blogosfera, de aici impulsul meu pentru noul blog ce va fi 🙂

    asa incat echtoflorin a visat la tinta!

  16. domnul echt Says:

    un vis-sageata adica!

  17. mesmeea cuttita Says:

    voila 🙂

  18. Deny Says:

    Eu nu pot fi metaforica la ora asta. Ce sa spun? Imi pare rau ca nu voi mai citi Mesmea, dar oricum astept sa deschideti celalalt blog. Ma bucur ca v-am citit, ca v-am admirat pooeziile si mai ales ca m-ati invatat sa ascult Within Temptation. Numai bine, stimata doamna!

  19. sauribalic Says:

    suntem supăraţi din pricină că l-am adus aici pe cel mai iscusit zidar din Sauritania să ne spună cum să dezlipim cărămizile de la capăt
    şi n-a găsit nicio soluţie 😦

    (nu ştim dacă vom mai găsi locul, dar ştim că transformarea mesmică e una vrăjitorească 🙂

  20. mesmeeacuttita Says:

    preschimbarea mesmica e mesmotehnica 🙂
    sauribalicii stiu de ce 🙂

  21. fabricadenimicuri Says:

    ca orice carte care se respecta, blogul asta se incheie neasteptat si lasa in mine vise si imagini care se vor cere in continuare savurate, disecate, simtite sau deslusite.

    astept urmatoarea carte, urmatoarea aventura.

  22. chaoticlolita Says:

    Pe când am aterizat și din zbor, pleacă copacul. Va trebui să citesc pe îndelete și să adulmec indiciile pentru a vă găsi în noua locație.

    O studentă 🙂

  23. mesmeea cuttita Says:

    aterizarea e intotdeauna cu noroc, chiar daca lucrurile de pe pamant se mai deplaseaza…

    de adulmecat, deci – 🙂

  24. Anemone Says:

    Draga Mesmeea,
    Eu acum am scos capul de sub povara zapezii si am plecat sa colind gospodarii. Asa am aflat de MAREA ISPRAVA! Mesmeea si-a luat un geamantan rotund ca o moara de vant, l-a umplut cu corcodeaua cuvintelor, l-a legat in curelele prietesugului si l-a inchis cu agrafele timpului . Si a zis: Descurcati-va si singuri! Dupa care a plecat in tromba de praf stelar. Ca o mare doamna!
    Mesmeea, ne vom descurca sa te gasim! Numai sa ne lasi semne in toate zilele pe vrabii si grauri, la coltul cerului si in batista soarelui!
    La buna revedere!

  25. evazionista Says:

    Şi eu care mă întrebam când mi-am deschis blogul ,,încotro duce asta?”, uite că am aflat-o, acum şi aici. Cu certitudine, blogul acesta aparte este numai o mică parte din dumneavoastră…Şi, da, nu neglijaţi jurnalul. Întotdeauna am susţinut că un jurnal e mult mai mult decât un blog.

    Ne reîntâlnim.:)

  26. mesmeeacuttita Says:

    fireste ca ne reintalnim 🙂

  27. cartusel Says:

    regretabil

Lasă un răspuns

