12 spre 13

Nu știu alții cum sunt, dar pe mine visurile (și nu visele) mă pot schimba  oarecum, fiindcă am ce învăța de la ele cu prisosință când le pricep sensul potrivit cu făptura mea. Nu fiindcă aș fi neapărat o himerică (sunt doar pe jumătate, de fapt). A fost năucitor pentru mine ca în dimineața de 12 spre 13 ianuarie să am un vis (și mai ales să mi-l reamintesc) care să recapituleze anii din urmă și să îmi traseze o cale limpede. Nici măcar nu stau să aleg dacă a fost un vis de fildeș sau unul din corn de os, fiindcă nu mai contează. Tangibil sufletește și mental a fost/este doar impactul de sens al acestui vis care m-a marcat cam ca pe foștii condamnați la ocnă de odinioară (fără să fiu eu așa ceva). De câteva zile stau și pritocesc la acest vis clarobscur (caravaggesc, într-o anumită măsură, cromatic vorbind), care e o ușă deschisă către mine cu tot conținutul ei de ușă dată în lături și cu toată azvârlirea următoare, care e mai mult decât binevenită. Și uite asa, Alismesmeea, iată cum ți s-a arătat, fără să-ți fi închipuit că va veni și fără să-l fi așteptat, al tău Crazy Rabbit care e chiar visul cu pricina!

4 răspunsuri to “12 spre 13”

  1. nuclearrr Says:

    Sa mai spuna cineva, cartind si speriindu-se, ca 13…!
    Asadar, pe 13 se deschid larg usile.

  2. mesmeea cuttita Says:

    se deschid si s-au deschis cu tâlc!

  3. sauribalic Says:

    ne place curentul acesta visatoric, şi anume mesmealismul 🙂

  4. mesmeea cuttita Says:

    good point 🙂
    (as pofti yo)

Lasă un răspuns

