în ziua aceea

în ziua aceea a fost așa: îți citeam o scrisoare mai veche despre pasiune

prin pâcla de oameni care mâncau hamburger și cartofi prăjiți

pe jos se găseau șervețele mototolite

apoi ca o barmaniță obosită am început să vorbesc despre cioturi

stăteam cu mâinile în buzunarele de la blugi

degetele mele pocneau ca niște pungi de plastic

mă gândeam la cioturile din inimă apoi la cele care locuiau în craniu

dincolo de cioturile normale

tu m-ai privit prin sticla paharului și ai ajuns din nou cu măsurătoarea la pasiune

cerceii mei se mișcau chiar din pricina unei așa-zise pasiuni

cuvintele în viteză mă făcuseră să-mi mănânc rujul

iar cerul gurii se parfumase cu de-a sila

atunci tu care n-aveai bijuterii și nici blănuri ai luat apărarea pasiunii

pe când eu mă aflam încă la suprafața gândurilor despre cioturi

și undeva în adânc ceva s-a blocat în altceva

cuvintele s-au umflat ca bobițele de varicelă

mâinile s-au așternut peste stomac

gâturile s-au alungit ca biciuștile

în timp ce oamenii coborau pe scările rulante

nimeni nu mai știa ce-i de făcut cu cioturile și pasiunea

dacă mai puteau fi ele alungate ca să nu se petreacă dezastrul

și tocmai de aceea cumplitul lucru a fost aproape să se împlinească.

10 răspunsuri to “în ziua aceea”

  1. FID Describor Says:

    din cioturi si pasiuni se intrupeaza electra…

  2. mesmeea cuttita Says:

    si mai departe de ea se intrupeaza cine stie ce!

  3. matei Says:

    hm, dacă eu-ul este preocupat de soarta cioturilor, iar tu-ul ia apărarea pasiunii, celui dintre eu şi tu nu-i mai poate rămâne decât cumplitul lucru! 😀

  4. mesmeea cuttita Says:

    cumplitul lucru al pasiunii-ciot?
    🙂

  5. matei Says:

    dada, cumplitul lucru al pasiunii-ciot! 😀

  6. mesmeea cuttita Says:

    vom ajunge sa glosam despre amputare si vom cadea in vechiul modernism 🙂
    (sic!)

  7. ora25 Says:

    când ceva se blochează în altceva undeva în adânc, mi se pare că vindecările prin lăsare de sânge încep să aibă înţelesul lor.

  8. mesmeea cuttita Says:

    intelepciunea morfeosorica 🙂

  9. ora25 Says:

    🙂 mai degrabă cea cuprinsă în poem. (ce frumos ai pus o poză cu vase necomunicante prin structură. dar comunicante şi intermediante în alt fel).

  10. mesmeea cuttita Says:

    yap, ochiul tau strapungator 🙂

Lasă un răspuns

