Kate și PJ

Am primit de la I. ultimul album al lui Kate Bush (50 Words For Snow), foarte pjharvian în sensul albumului White Chalk. Îmi place melancolia densă din ambele albume, precum și vocile nevrotice (dar senine, în același timp) ale celor două cântărețe.

Iat-o pe Kate cu melodia dementă care a lansat-o și care e preferata mea – Wuthering Heights!

Și iat-o pe PJ Harvey cu Dear Darkness!

2 răspunsuri to “Kate și PJ”

  1. adriana Says:


    ceva alb, dacă tot v-am întâlnit azi la culoarea roșie.
    tot ascult și eu 50 words de vreo 10 zile, pe măsură ce iarna nu mai vine…

  2. mesmeeacuttita Says:

    gracias, adriana!
    cum spuneam astazi fluturand – pohetii pot trece strada inainte de unda verde 🙂

Lasă un răspuns

