171,17

Am aflat întâmplător de la Giovanni, traducătorul cu har al poemelor mele în limba italiană (antologia COMA tradusă de el va fi publicată în 2012 la editura Aracne) că volumul meu Schizoid Ocean, publicat în 1997 în SUA, se găsește de cumpărat pe Amazon cu 171, 17 dolari!!!

Admit că mi s-au bulbucat ochii de la previzibila stupefacție, drept care am verificat pe loc. Și așa este. 171, 17 dolari?! Prețul este exorbitant și absurd.

Cel mai acut lucru este, însă, altul: prețul cu pricina conține chiar numărul meu magic, 17, într-o formulă triplă!

P. S.

Evident, titlul Schizoid Ocean e greșit. Dar editorul american a preferat acest titlu foarte corect în engleză în detrimentul titlului meu real care propunea o licență poetică, Oceanul Schizoidian, deci Schizoidian Ocean!

4 răspunsuri to “171,17”

  1. FID Describor Says:

    E un fapt adevarat. Si care vine in continuarea lucrurilor luminos corozive care se petrec si ne petrec. Si care incep sa se vada.

  2. mesmeea cuttita Says:

    cineva tocmai mi-a scris pe facebook ca 17 e numar nenorocos, echivalat cu 13!
    🙂

  3. evazionista Says:

    Nu-i bai.:) Unii nu se vor uita la preţ, important e că sunteţi acolo. Sau: poezia n-are preţ!

  4. mesmeea cuttita Says:

    e pret de lux chinuitor!

Lasă un răspuns

