Scorpionicii

Zilele clujevite dedicate lui Gellu Naum s-au simultaneizat cu venirea trupei Scorpions, așa încât, în vreme ce mă duceam la Teatrul Național la conferințele despre cel mai longeviv și strașnic poet suprarealist, lume (de toate vârstele, de la 15 la 55 de ani) gonea pe străzi, spre Stadion, la concertul Scorpions. Mărturisesc că am renunțat în ultima clipă să cumpăr bilet, după ce am citit despre vocile pierdute ale trupei pe ale cărei balade dansam destul de vrăjită în timpul și după terminarea facultății. Wind of Change, Still Loving You, Send Me An Angel, Lonely Nights, No One Like You, Love Will Keep Us Alive, When Love Kills Love, Always Somewhere, You and I, Under the Same Sun, Dreamers. Astăzi melodiile acestea sunt exagerat de languroase și desuete, poate. Odinioară, pe Always Somewhere, îmi ieșea dansul cel mai legat. M-am pus ieri pe ascultat acasă în tihnă și nu pe stadion, în frigul instalat în prima zi cumplită de toamnă, după lunga vară indiană de care am avut parte. Așa că iată mai jos o melodie scorpionică la care fremătam odinioară  –  Dreamers.

6 răspunsuri to “Scorpionicii”

  1. scorchfield Says:

    Deci n-aţi fost la concert!
    Old boys… old times…

  2. mesmeea cuttita Says:

    si nici la ten years after nu ma voi duce (voi preciza la timpul potrivit de ce).
    in schimb ma duc la al di meola!

  3. Deny Says:

    Eu eram indragostita si ascultam Wind of change …alte vremuri

  4. mesmeea cuttita Says:

    multa lume asculta si tot asculta!

  5. marius conkan Says:

    Ieri am ascultat concertul scorpions de pe balcon, au cantat vreo 50 de minute si cam atat. am obtinut un bilet gratis azi la smokie (balzac vorbeste prin mine!): dupa 5 ore de asteptat si ascultat comerciale gen smiley, clasici romani gen pasarea colibri si ratati intru cariera gen horia brenciu si loredana groza (zisa lory), a venit si smokie. dar mi-au inghetat picioarele, iar vocea solistului mi le mangaia cu un smirghel. asa ca am plecat dupa prima piesa. toata lumea astepta tombola cu marele premiu, de care organizatorii au uitat. intr-o vreme am inteles de ce erau acolo atatia angajati smurd: pentru loredana care purta un costum de baie din dantela neagra! unii mai traci ca altii au crezut ca vor concerta scorpions in seara asta si aclamau intruna numele formatiei. in rest, toata lumea a fost fericita, cumparand jetoane la 5 lei bucata si bere pe masura. Sa nu uit, 10 mii de oameni au cantat prima strofa din imnul romaniei, singurul moment cu adevarat induiosator!

  6. mesmeea cuttita Says:

    🙂
    (made in Romania)

Lasă un răspuns

