de la fluviul Magdalena nu era decât o aruncătură de băț până la Marea Fionică

Iar Marea Fionică era plină de crabi albi cu ochi negri, adăpostiți alteori în găurile de nisip de la rădăcina palmierilor. Ba chiar am întrezărit și o semizeiță a cloacei (cu pielea neagră, dar dungată roșietic), de care, însă, m-am ferit ca de deochi. Nisipul era într-atât de sărat încât unii muritori mâncau din el cu nesaț.

15 răspunsuri to “de la fluviul Magdalena nu era decât o aruncătură de băț până la Marea Fionică”

  1. echt Says:

    bine ai revenit mesmeea! crabii erau prietenoși? puteai încinge un dans cu ei sau puteai discuta despre astronomie? semizeița înțeleg că avea puteri asupra oamenilor.

    • mesmeea cuttita Says:

      crabii erau telescopici de prietenosi si curiosi la vederea bipezilor pe care ii confundau, probabil, cu niste turte uriase…

      semizeita avea mai degraba semi-puteri, dar chiar si asa era riscant!
      si avea lipici la nibelungi!

      • echt Says:

        in mintea crabilor de fapt noi suntem crabii. cat despre nibelungi ei au ramas singura speranta pentru salvarea economiei mondiale. ceea ce nu e deloc rau.

      • mesmeea cuttita Says:

        atunci in mintea oamenilor, crabii sunt oameni. si poate chiar poeti. m-am si gandit la chestiunea cu pricina – poetul e un crab alb cu ochi telescopici (de crabi negri sunt satula, dar nu si de cei violeti – am vazut unul din acestia din urma, semi-raganul ii rupsese un cleste, iar valurile il smotoceau ca pe un pisoi)

  2. Valeriu Gherghel Says:

    Ma bucur de „revedere” 🙂

    Da’ crabii ceia tare sînt urîcioşi:))

  3. letteraturadiclaudio Says:

    Aveati cu dumneavoastra evantaiul si rujul rosu?

  4. mesmeea cuttita Says:

    uraciosi de sociabili intr-atat incat noaptea erau consumati de niste sticleti ai marii fionice 🙂

  5. scorchfield Says:

    Am văzut vântul – aplecarea palmelor, valurile.
    La rândul meu am avut parte de mult vânt, se dormea, se privea, se asculta (cu greu) în mult vânt.

    Cred că a trecut un an! 🙂

  6. mesmeea cuttita Says:

    marea fionica (sau oceanul) are, uneori, nuante irenice…

  7. Deny Says:

    Interesanta vacanta! Mi-ar fi sa fiu si eu acolo. Chiar daca acei crabi mi-ar fi produs o stare de…neliniste

  8. Un om bucuros Says:

    Frumoase poze, frumos peisaj, Seamana cu locul in care am fost vara asta in Ibiza si am vazut cum mixeaza dj Nero!
    A doua zi stateam la umbra unui copac exotic si citeam de dostoivski The Brothers Karamazov 😀
    Stiti cum e romanul asta? Greu! Ca phaser-ul de dubstep!

  9. mesmeeacuttita Says:

    🙂
    mi-i inchipui pe crabii nelinistitori din perceptia lui deny citindu-l pe dostoievski pe insula fionica!

  10. anca giura Says:

    Foarte frumos vernilul-turcoaz, într-adevăr.:)

  11. mesmeea cuttita Says:

    vernilul face aici supa cromatica buna… (turcoazul il stiam cu asupra de masura de la mediterana)

Lasă un răspuns

