Neptun

La festivalul Zile și nopți de literatură, de la Neptun, ediție aniversară, am râs cu Robert și Nicolae, Andrei și Horia, am chicotit cu Iolanda, am vorovit serios cu Magda și Irina și puțin cu Daniel, am hâtroșit cu Matei. Iată-mă-s în poză furată (în timp ce păunii bruiau recitalul) cu acesta din urmă (voila, Isidor, cum se potrivesc lucrușoarele roșii!).

10 răspunsuri to “Neptun”

  1. ora25 Says:

    hihihi, ce la fix şi ce mă bucur! şi păunii cu bruioanele! 🙂

  2. FID DeScribor Says:

    Albii intre ei… 🙂

  3. mesmeea cuttita Says:

    lipsesc rubiniii intre ei
    🙂

  4. FID DeScribor Says:

    sau ca la GN: jumatate negru, jumatate alb, jumatate rosu…

  5. mesmeea cuttita Says:

    🙂

  6. lolablau Says:

    cred ca toti domnii aia au fost/sunt indragostiti de dvs. banuiesc doar. esarfa in jurul taliei e f sic. nu stiu daca in realitate as indrazni sa vb cu dvs, sa va laud vreo carte, cred ca nu m-ati baga in seama:)

  7. mesmeea cuttita Says:

    domnii cu pricina imi sunt amici si prieteni de multa vreme deja, asa incat cade presupunerea 🙂

  8. evazionista Says:

    şi v-a venit perfect culoarea albă…:)

  9. mesmeea cuttita Says:

    :))

Lasă un răspuns

