povestea vrăjitorului (2)

– Ar trebui să bem un ceai și să ronțăim niște pricomigdale, mi-a spus vrăjitorul, chiar dacă te-ai înșelat asupra numelui meu. Acesta este cel al Spânzuratului și nu al Spânzurătorii de vrăjitori.

– Totuși, aproape c-am ghicit, am încercat eu să-l momesc pe vrăjitor.

– Cum îți spuneam deja, la noapte te voi face vrăjitoreasă, m-a amenințat el.

– Deja e noapte, i-am arătat eu luna care semăna cu o gură de cretă.

– La urma urmei nu e nevoie să așteptăm miezul nopții, a zis vrăjitorul. Magia e aproape pe moarte, așa încât orice poate fi de ajutor, dacă e folosit așa cum nu trebuie.

– Așa cum nu trebuie? m-am mirat eu.

– Exact, a zis el. Niciun vrăjitor nu mai poate fi doar un vrăjitor.

– Înseamnă că nici eu nu voi fi tocmai o vrăjitoreasă, deși mă tot ameninți cu lucrul acesta.

– Cred că va trebui, de la un punct, să mă obișnuiesc cu ideea semi-vrăjitoriei, a spus omul care se deghizase într-o pasăre mare și neagră, fără contur.

– Iar eu cred, i-am spus, că ar fi vremea să văd dacă știi cu adevărat matematică. Orice vrăjitor se pricepe la așa ceva.

6 răspunsuri to “povestea vrăjitorului (2)”

  1. Scorchfield Says:

    adică aşa cum nu poate exista jumătate de om (ceea ce nici Solomon n-ar fi crezut), nu poate exista nici jumătate de vrăjitor! 🙂

  2. mesmeea cuttita Says:

    cam așa, deși nu tocmai așa 🙂

  3. sauribalic Says:

    eu de mic am fobie de Vrăjhitorii matematicieni, de când l-am întrebat, într-un mod mai nepoliticos, pe unul dintre ei “dar teorema lu’ mathales despre viaţă care e?”, iar el atunci mi-a făcut vraja încurcării numerelor reale cu cele ireale, nemaiştiind să aranjez vreodată un pătrart magic (probă eliminatorie la ghiduşari) 😦

  4. mesmeea cuttita Says:

    poate ca vrajitorul trebuia intrebat de vreo teorie sauribalico-blogarda si atunci ar fi iesit la socoteala 🙂

    • sauribalic Says:

      🙂 da, şi asta e drept; pe-atunci nu ştiam însă că matematicienilor nu le prea place să dea socoteală de socotelile lor 🙂

      • mesmeeacuttita Says:

        pot fi si chimisti-fizicieni, la o adica, nu e obligatoriu sa fie matematicieni (ziceam si eu doar asa, in poveste)
        🙂
        (pot fi si astronauti)

Lasă un răspuns

