de ghicit în palma zilei de astăzi și de alaltăieri

Văduva, aruncarea capului ei tăiat pe pragul bisericii, Kazantzakis. Antiaristotelism la Brecht și Lars von Trier – de ce nu-mi place mie Dogville, deși se poate discuta enorm pe marginea marginii! Kundera și ambiguitatea romanului. Acta Comparationis. Picturi impresioniste suprapuse peste Cvartetul Alexandria  – văd, dar nu miros, nu ating, nu gust. Lermontov și Hyperion: ce-i de făcut cu ideea de iubită?! (Mai nimic, așa reiese.) Narnia între lume și non-lume și chiar para-lume. Ar fi trebuit să fie și actul hrănirii în O zi din viața lui Ivan Denisovici, dar n-a fost să fie. Miercuri l-am avut oaspete de seamă pe Andras cel luminos, cu mustața lui de cazac honved. Ar fi trebuit să-l înregistrez, fiindcă poveștile lui sunt neasemuit de atingătoare. Cerul deasupra Berlinului văzut pentru a zecea oară. Palimpsest, asta fac eu acum. Palimpsestez (dac-ar fi să fie verb). Iar acum poftesc să-mi petrec somnul meritat și mesmeic!

10 răspunsuri to “de ghicit în palma zilei de astăzi și de alaltăieri”

  1. sauribalic Says:

    sauribalicii mai ştiu şi din alte surse că mesmeea nu e scuttită de semnele palmoniricului – însă nu prea ştim ce înseamnă asta, de-aceea am venit exact la şedinţa de ghicit!:)

  2. mesmeea cuttita Says:

    atunci sa inceapa ghicitul 🙂

  3. ora25 Says:

    de ce nu-ţi place dogville? 🙂

  4. mesmeea cuttita Says:

    fiindca e prea sec, atzos si brechtian, iar eu nu-l sufar pe … brecht!
    (dar imi place trier in multe alte filme – europa, breaking the waves, element of crime, antichrist)

  5. ora25 Says:

    mie cel mai mult îmi plac dogville şi manderlay, tucma pt. că-s seci şi aţoase (mie nu-mi par seci şi aţoase ci „scurte pe doi” deşi-s lungi ) 🙂 şi în altă ordine, cerul deasupra berlinului. în schimb nu suport cvartetul din alexandria 🙂

  6. mesmeea cuttita Says:

    vezi ce potriveli si nepotriveli exista si in gusturi 🙂
    ador cerul deasupra berlinului si am fost fana a cvartetului din alexandria, odinioara. acum sunt mai cumpatata…

  7. mesmeea cuttita Says:

    yappp
    (aici ar urma o replica de berareasa – prietenii stiu de ce) 🙂

Lasă un răspuns

