ficțiunea de interior a poeziei

Duminică voi fi la București și voi vorbi despre poezie, după cum este precizat și mai sus în afișul cu făptura donquijotescă, subțiratică și neclară. Mărturisesc că am emoții franjurate, fiindcă nu știu dacă să vorbesc despre cum scriu eu poezie sau despre cum scriu alții (consacrați și geniali). Nu știu nici dacă să împletesc un pulovăr din cele două lucruri. Am pregătit vreo trei variante ale conferinței și nu știu pe care să o aleg. De-aici mica mea tulburare. Nu știu nici cum să mă îmbrac: taior la patru ace, vestimentație elegantă dar lejeră ori ținută ultralejeră. Se vede treaba că sunt întru totul dezobișnuită de București. Clujevită get-beget. Dar dacă o să întârzie trenul? Atunci conferința va fi ținută de dublul meu: noroc că o am pe Mesmeea Cuttita, ca să o scot din buzunarul de la piept (deși e mai degrabă în cap buzunarul acesta) de câte ori este vreo urgență…

25 răspunsuri to “ficțiunea de interior a poeziei”

  1. sauribalic Says:

    cred că mesmeea cuttita are deja pregătită ţinuta cu cravată de zahăr prinsă cu patru ace de albină:)

  2. mesmeea cuttita Says:

    as vrea eu, dar nu sunt sigura ca se potriveste de data aceasta!
    (e nevoie de o alta vestimentatie de carnaval)

  3. Marius Conkan Says:

    o rochie vaporoasa care sa-i contina si pe rimbaud, si pe pound, si pe ginsberg, si care sa fluture ca un triumf al poeziei 🙂

  4. ora25 Says:

    ultralejeră, desigur, pulovărul din cele două e ţinuta perfectă.

  5. mesmeea cuttita Says:

    pulovar din dantela neagra sa fie oare?

  6. Oana Oros Says:

    cred ca șalul este un element indispensabil ție…si oricarei femei..ne învăluie, ne protejează, ne ține de cald si de bine…în pozele de la Buenos Aires cel mai mult am admirat șalul…

  7. mesmeeacuttita Says:

    romantic vorbind, shalul se potriveste cu poezia. dar, oare, nu ne aflam intr-un post-romantism care si el este oricum depasit, fumat?!
    ( o sa fac o rochie numai din shaluri) 🙂

  8. matei Says:

    hm, ar merge un pulovăr împletit din amândouă! cât privește vestimentația, ceva cu negru s-ar potrivi mănușă cu contextul și poetesa!

  9. mesmeea cuttita Says:

    negru cu siguranta va fi!
    (doar vorbirea sa nu fie foarte neagra)

  10. matei Says:

    vorbirea mesmeioasă va fi, fără dubii! 😉

  11. mesmeea cuttita Says:

    we’ll see! we’ll see!

  12. voroncas Says:

    ultralejer – orice-ar insemna asta -, zic eu. altfel ne puneti si pe noi, ascultatori si nu numai, in incurcatura 🙂

  13. voroncas Says:

    plus ca eu nici n-am taior…

  14. mesmeea cuttita Says:

    la taior renuntasem deja, asa incat au ramas doar celelalte 2 variante
    (care, insa, in ciuda precizarilor de aici, pot si ele sa fie relativ sofisticate)
    🙂

  15. coramica Says:

    Un pulovar impletit din fire de metafore

  16. mesmeea cuttita Says:

    nu neaparat. uneori tropii sunt necesari, alteori e mai bine fara tropi, in descarnare…

  17. Valeriu Gherghel Says:

    Si mie mi se pare ciudata si amuzanta potrivirea cu acest Don Quijote al lui Salvador Dali de pe afisul Dvs. si de pe blogul metafizic:))

  18. Valeriu Gherghel Says:

    Succes!

  19. mesmeea cuttita Says:

    grcs, rabbi A!

  20. lolablau Says:

    ce rau imi pare ca nu va pot vedea…! oricum , presupun ca nu e invitata toata lumea:) imbracati-va NUMAI cu ce doriti dvs., ce va spune instinctul. veti arata oricum minunat.
    imbracati-va cu ceva culori ca psihicul dvs. sa se simta bine si sa le aratati snobilor ca la cluj sunt femei mult mai inteligente si misto chiar si numai cand e vb de imbracat…in rest, orice veti spune, va fi interesant.
    niste cercei mesmeeci cu aura de angelus clasicist.

  21. mesmeea cuttita Says:

    intrarea este libera, lolablau! 🙂
    (nici vorba de vreo restrictie)

    cat despre garderoba mea, va fi cum va fi (on verra)!
    🙂

  22. Ozone Says:

    Buna ziua,

    Nu am putut ajunge la conferinta. O sa publicati textul conferintei, se poate distribui/citi in avanpremiera?

    Multumesc anticipat,
    Ion

  23. mesmeeacuttita Says:

    buna seara, am vorbit oarecum liber la conferinta (nu am avut text scris, ci doar niste fishe), dar conferinta a fost filmata si va fi pusa pe un dvd manageriat ulterior de TNB, la fel ca in cazul celorlalte conferinte organizate in fiecare duminica de la ora 11.00

Lasă un răspuns

