colecția Stranioteka lansată la apă

Marți, 19 aprilie, de la ora 17.00, la Book Corner, va avea loc lansarea colecției Stranioteka, pe care o gândesc și adulmec de câțiva ani (chiar dacă doar anul acesta a fost posibil să o aduc la suprafață).

Eu voi lansa primele două romane din colecție:

Splendor de Irina și Florin Balotescu

Orașul nebunilor de Dorin Mureșan

Marius Conkan va lansa cărțile a doi colegi ai săi (mai mici) de la Secția Literatură Universală și Comparată, anume:

Păsăroiul de Călina Bora

Memoriile unui căscat de Tudor Ispas

(sunt voioasă că i-am descoperit pe cei doi tineri prozatori și i-am stimulat să scrie cărțile cu pricina)

la final, Sanda Cordoș va lansa ediția a doua, parfumată, a romanului meu autoficțional Tricephalos (nu mai postez coperta, am afișat-o cu oarecare vreme în urmă aici pe blog). De ce? Fiindcă mi-aș fi dorit ca Tricephalos să fi făcut parte dintr-o Straniotekă.

Poftitorii de cărți ciudate, stranii, bizare, sunt vizați și îmbiați să vină la Book Corner!

Reamintesc și sigla colecției Stranioteka:

13 răspunsuri to “colecția Stranioteka lansată la apă”

  1. Valeriu Says:

    Au imaginatie autorii: Memoriile unui cascat!!!

  2. mesmeea cuttita Says:

    chiar asa 🙂

  3. toscănița Says:

    splendorul mi-a placut foarte mult,de abia aseara am terminat-o de citit,celelalte inca nu am avut ocazia sa le citesc.dar ce pacat ca evenimentul asta nu a avut loc mai devreme cand eram si eu acasa si as fi putut veni 😦 book corner am vazut-o asta vara,erau inca in expansiune ca sa zic asa.unul dintre librari avea parul lunuuung,lung.l-as recunoaste dintr-o mie,nu stiu de ce 😀

  4. mesmeea cuttita Says:

    librarul cu par lung se numeste valentin 🙂 si e recognoscibil, intr-adevar

    cartea a treia si cartea a patra din colectia stranioteka au aparut doar de doua saptamani (de fapt a patra carte a aparut chiar azi), de aici lansarea de maine, la cald!

    describor se va bucura ca ai empatizat cu splendor 🙂

  5. FID DeScribor Says:

    Si pentru ca nu stiu cum s-ar zice ca ma bucur in limba stranioteka, scriu doar atat:

    страниотека

    स्त्रनिओतेक

    سترانيوتيكا

    στρανιοτεκα

    סטרניוטקה

    らにおてか

    سٹرانیوتکا
    _________________________________________

  6. mesmeea cuttita Says:

    atunci sa ajunga tradusa stranioteka si cartile ei macar in cele 7 limbi derulate mai sus 🙂

  7. lolablau Says:

    doamne maica domnului cati scriitori…

  8. mesmeea cuttita Says:

    🙂 (sic!)

Lasă un răspuns

