Tricephalos (II)

Bucuroasă că a apărut ediția a doua a romanului meu autoficțional – Tricephalos (Editura Dacia XXI), ediția parfumată (paginile sunt impregnate cu parfum – dar ce-i drept, nu eu am ales parfumul, așa încât paginile nu miros a Givenchy, Kenzo, Lancome, ci a parfum floral băștinaș amestecat cu aroma de tipăritură proaspătă).

10 răspunsuri to “Tricephalos (II)”

  1. echt Says:

    parfumul de tiparitura proaspata este cel mai frumos parfum pentru un scriitor. cred 🙂 ce sa mai spun ca eu atunci cand cumpar sau ma apuc sa citesc o carte o adulmec indelung, ma las invadat de parfumurile ei, pana cand, ametit, ma scufund in text ca un copil la botez.

  2. ora25 Says:

    sper să nu fiu indiscretă, care dintre copertele celor două ediţii îţi place mai mult?

  3. mesmeeacuttita Says:

    sa spun – niciuna sau amandoua?!
    🙂

  4. toscănița Says:

    uoauu!s-a inventat carte cu pagini parfumate?vreau si eu 🙂 p.s.tipele cu par rosu is bestiale 😀

  5. mesmeeacuttita Says:

    femeile cu păr roșu ar putea fi diavolițe, drept care prudență, toscănițo 🙂
    (parfumul e floral clujevit, repet, nu aparține vreunei case celebrisime)

  6. Horia Gârbea Says:

    Felicitari.
    Ideea e minunata si e regretabil ca parfumul nu va dura cit gloria cartii.
    Eu as impregna cartea cu parfumuri din viata, de ex. la Sadoveanu si Pastorel cu arome culinare. Dar, in acest caz, sigur se vor gasi unii care sa-mi sugereze pt parfumul cartilor mele idei de genul: cabina de teatru vechi in care s-a facut sex. Sau post-doumiistii vor veni sigur cu chestii fetide pina la dezgustarea definitiva a cititorului-mirositorului.

    Deocamdata sa ne bucuram de ce avem!

  7. mesmeea cuttita Says:

    horia, esti sagalnic si sugubat astazi!
    am chicotit la ce-ai scris despre eventuala aroma arondata cartilor tale!
    si despre douamiisti… 🙂

Lasă un răspuns

