rochii și bonete

Iată două rochii zenobiatice sau zenobulonice – 🙂 – din spectacolul clujevit despre care am mai scris cu oarecare vreme în urmă. Danteloase, înmărgelate și împerlate, așa cum știau femeile să se respecte ca gust la începutul secolului 20. Mai că-mi vine să le fur pentru muzeul de blog sau să le deșir, de plăcere și poftă!  Și nu e vorba doar de rochii, ci și de bonetele dantelate! Din păcate, botinele nu se zăresc, dar mărturisesc cu aviditate că erau minunate, tot danteloase și ele!

13 răspunsuri to “rochii și bonete”

  1. crocolili Says:

    și mie îmi place de ele. se îmbrățisează cu bonetele lor ca două meduze 🙂 cred că au înțepătura foarte blîndă

  2. sauribalic Says:

    ai, ce-aş mai împrumuta şi eu boneta maronie şi împerliţată! ştiu o intrare secretă spre cabinele de la teatru, într-o pasă somnambulimică aş putea da o fugă, aşa că Mesmeea să pregătească umeraşele în muzeu şi să ascundă chenarul “Caută pe acest blog”, să nu ne găsească

  3. mesmeeacuttita Says:

    umerașele sunt pregătite, pentru dorita hoție 🙂

  4. ora25 Says:

    mii de veveriţe!
    mie-mi place rochia din dreapta şi boneta din stânga.

  5. mesmeeacuttita Says:

    cocteil de rochii și bonete!
    (croim altă rochie)
    🙂

  6. mesmeeacuttita Says:

    rochișoară de benzedrină să fie atunci 🙂

  7. toscănița Says:

    foarte interesante strecurătorile astea 🙂 eu mi le-aș pune în plină zi de biserică! 😀

  8. mesmeeacuttita Says:

    strecuratori de trup si cap 🙂

  9. FID DeScribor Says:

    KLAUS: Bună ziua.
    TAUS: Bună ziua. Cu ce vă pot servi, domnule?
    KLAUS: Mie-mi place rochia din dreapta şi boneta din stânga.
    TAUS: Mii de veveriţe!
    KLAUS: Umerașele sunt pregătite, pentru dorita hoție
    TAUS: Grozav!
    KLAUS: N-o să ştie nimeni… cocteil de rochii și bonete!
    TAUS: Sunteţi foarte simpatic.
    KLAUS: Mă simt bine aici. E plăcut. E vesel.
    TAUS: Croim altă rochie

    (nano-colaj din Ceasornicaria Taus de Naum Gellu by fidd & non-co.)

  10. FID DeScribor Says:

    Am incercat sa de mai multe ori sa scriu asta, dar abia acum a vrut. Cred ca undeva harzardul avea treaba, incurcat in vreo dantela luminiscenta…

  11. mesmeeacuttita Says:

    🙂
    o ceasornicarie e intotdeauna binevenita cu mecanismele ei…

Lasă un răspuns

