povestea trandafirului pustiului

Mă gândisem, după ce scrisesem povestea deșertului uriaș, să rostesc și o poveste despre pădurea de trandafiri ai pustiului. Dar m-am înțelepțit și am priceput, sibilinic, că o întreagă pădure de astfel de trandafiri nu are niciun rost, întrucât trandafirul pustiului nu poate fi decât unul singur. Fiecare din noi are un singur trandafir al pustiului (dacă avem noroc – dat fiind că unii nu au niciunul!), iar acest trandafir este întotdeauna altfel pentru fiecare. Așa încât nu voi mai spune povestea a treia despre deșert, fiindcă nu este posibil: despre trandafirul meu din deșert doar eu am dreptul să aflu și să-l cunosc, așa cum despre trandafirul celorlalți, doar ei au dreptul să știe. Fiecare din noi vom cunoaște doar pe dinăuntru povestea trandafirului nostru.

10 răspunsuri to “povestea trandafirului pustiului”

  1. FID DeScribor Says:

    c’est a dire, ch. mesmee, la vie en rose du desert, il est bien possible…

  2. mesmeea cuttita Says:

    orice e posibil daca invartim pustiul si-l rasucim pe toate partile – dar un trandafir al desertului e mai greu de facut si crescut!
    (doar el stie cat traieste si cat moare)

    o sa ajungem sa vorbim in pilde zen 🙂

  3. Anda Says:

    „Sunteţi frumoase, dar sunteţi deşarte, le mai spuse el. Nimeni n-ar
    avea de ce să moară pentru voi. Floarea mea, fireşte, un trecător de rând ar crede că e asemeni vouă. Ea însă singură e mai de preţ decât voi toate
    laolaltă, fiindcă pe ea am adăpostit-o sub clopotul de sticlă.”

  4. mesmeeacuttita Says:

    micul printz stia exact si tainic cum stau lucrurile 🙂

  5. sauribalic Says:

    al meu e rosa canina şi îmi mai arată colţii uneori.
    nu ştiu ce să însemne asta, dar aici, pe blogul mesmeios, am găsit pe jos o rosa wi(t)churana 🙂

  6. mesmeeacuttita Says:

    witchurana sa fie atunci 🙂

  7. evazionista Says:

    Aşa deci. Dar eu am sentimentul că încă nu sunt sigură de nuanţa trandafirului meu interior. Până când mă voi clarifica, mi-am plantat unul alb căţărător pe lângă casă. Dar cel mai mult îmi plac cei sălbatici, atât de rari.( Revin cu poza peste vreo lună, două, în stilu-mi caracteristic.)

  8. mesmeeacuttita Says:

    🙂
    (sunt utili si catzaratorii…)

  9. toscana Says:

    ah,eu in dulap am sapte din astia.unu mai uscat ca celalalt ce poarta fiecare o emotie inauntru 🙂 nu m-am indurat sa arunc nici unu dintre ei,cand mi-e dor de o emotie anume deschid dulapu si mangai trandafiru cu pricina 😀

  10. mesmeeacuttita Says:

    pun pariu ca unul din trandafirii amintitzi este albastru de himalaya!?

Lasă un răspuns

