Wake up

Și ca să ieșim din iarna (de toate soiurile), și ca să lepădăm pieile vechi, și ca să fim limpeziți de toate cele, dar încă sălbatici (fiindcă e sănătos pe dinăuntru și pe dinafară așa), Wake up cu Arcade Fire (livrați mie săptămâna trecută, laolaltă cu ultimul album marca P. J. Harvey). Ritualurile de primăvară să înceapă din această duminică și noi toți să ne curățăm de moloz.

Iar pentru după somnul de după-amiază, o altă trezire, tot cu Arcade Fire, până spre seară (Rococo – piesa mea preferată din recentul album).

12 răspunsuri to “Wake up”

  1. FID DeScribor Says:

    Eu i-am descoperit candva printr-un remake energic la Poupee de cire.

  2. ora25 Says:

    wake up la ora asta? sau aşa ai pus tu ceasul să sune? 🙂

  3. mesmeea cuttita Says:

    am vrut sa fiu sigura ca va exista de dimineata, fiindca eu duminica ma trezesc tarziu…
    🙂
    (si am multe treburi de facut)

  4. anda Says:

    eu inca am un serious case of earworm cu „my body is a cage” – si l-am descoperit acum vreo doua luni …

    buna diminieata!

  5. mesmeea cuttita Says:

    pofta buna 🙂

  6. toscana Says:

    ooo,si tu esti arcada?hihii,pana acuma suntem patru din cate stiu,adica eu,tu(coffe,tè o me?),luiza si zuma.hehhe,noi pe 9 iulie ne ducem la concert,plecam cu trenu si sa mai stii ca e la lucca concertul!asa,sper ca te-am facut sa simti un curent la inimioara si poate vii si tu 🙂 ))

  7. mesmeea cuttita Says:

    sunt arcadofaira recenta si probabil doar pentru o vreme 🙂
    iar faptul ca zisul concert e la lucca ma umple de invidie 🙂
    (toscana arcadisima, hmmm!)

  8. olga stefan Says:

    how about my body is a cage? 🙂

  9. mesmeea cuttita Says:

    foarte fain, intr-adevar!

Lasă un răspuns

