Dragobete venețian

De Dragobete aș fi poftit să fiu la Veneția. Fiindcă e mai puțină lume decât de obicei. Fiindcă mirosul de cafea se simte mai tulburător pe ulicioare. Fiindcă apa nu este pestilențială și maronie precum vara, ci are culoare verde-petrol.

 

Fiindcă la Veneția nu este aproape niciodată iarnă, iar la Cluj e mereu iarnă. Fiindcă în muzeele-palazzo nu e mai nimeni decât vreun călător obstinat precum subsignata.

 

 

Fiindcă aici au murit destui călători gurmanzi ca mine. Fiindcă îmi place licherizzia (neagră). Fiindcă ajungi să îl lauzi pe Dumnezeu și pe om laolaltă din pricina frumuseții etalate a unui viitor oraș scufundat.

 

14 răspunsuri to “Dragobete venețian”

  1. ora25 Says:

    ce drăguţ stau la uscat budigăii Dragovenetelui! ce e licherizzia?
    aaadică, Don Juanul lor e Dragobetele nostru?

  2. domnul echt Says:

    venetia va deveni un oras intrauterin prin care se vor plimba fetusii nostalgici, jucandu-se de-a v-ati ascunselea cu ecograful, cu moas(t)ele si agentii electorali.

  3. matei Says:

    trecând peste întinderea budigăilor venețini, imaginile sunt frumoase. mai-mai că m-aș catapulta și eu într-un spațiu atât de strâmt! și asta numai pentru a-mi putea închipui omul cu dumnezeul laolaltă.

  4. Marius Conkan Says:

    Licherizzia este o acadea moale, care s-ar parea ca-i place Mesmeei. :))

  5. sauribalic Says:

    gândindu-mă la datina dragobeatnikă (sau nu prea) a fugăririi fetelor de către băieţi, îmi imaginez şi o alergătură subacvatică. acolo vameşii văz-duhului or fi înlocuiţi cu cei ai apei

  6. toscana Says:

    mesmeea iti place liquirizzia?vaileuuu.la venetia ar fi trebuit sa merg si eu weekendu trecut daca nu se intampla scamatoria cu motoreta.cel mai mult imi plac porumbacii ce vin si ti se aseaza pe umeri si iti fura mancarea din maini.ora,liquirizzia e un fel de cauciuc negru asa sa stii care se extrage din radacini.si ii place foarte mult iubitului meu dar mie sub nici o forma.chiar ca are gust de pix 😛

  7. mesmeea cuttita Says:

    cred ca am mancat cauciuc amarui de cand ma stiu venetianca recidivista (adica de vreo 9 ani) 🙂

Lasă un răspuns

