năturătorii în papură

Din păcate și spre nenorocul nostru, lucrurile la care asistăm, adesea, ca spectatori (de viață, theatrum mundi, blog and Co) sunt de obicei dizgrațioase (uneori, chiar abjecte și mizerabile). Nu e de mirare că, tot de aceea, căutăm adesea, cu voluptate ludică și bucurie de viață, lumi compensatorii, oaze cu steluțe și licurici, oameni gravi-suavi, empatici, delicați. În ce mă privește, nu practic metoda struțului (pentru că ar fi anormal să mă prefac a nu vedea cât de facil se poate comite și materializa răul în lume), ci pe aceea a autopsistului contextual (uneori mirat chiar el de ceea ce vede, dar, totuși, avid să priceapă de ce se întâmplă ceea ce se întâmplă). În acest ambalaj de început de mileniu și de al doilea deceniu trimilenarist mă irită cu asupra de măsură năturătorii în papură, id est căutătorii de noduri în papură care sunt mai cu seamă nătărăi și care, uneori, au piciorușe de pretinși teologi. Poate nu le-ar strica să presare niște anafură și peste propriul lor creștet unde creierul bolborosește aberant, în loc să facă procese de intenție.

28 răspunsuri to “năturătorii în papură”

  1. ora25 Says:

    noroc că există şi deznodători de papură! eu mi-am dezlegat multe vrăji la ei.

  2. echt Says:

    am observat si eu aceasta disperare cvasiteologica ce transpare in metodele papuristilor. este o disperare in fata neputintei lor funciare de gasi in ei o farama de spiritualitate care sa trimita cat de cat la principiile asa zise spirituale pe care le trambiteaza. piciorusele de pretinsi teologi sunt de fapt niste excrescente cleioase pe care le folosesc cu badarania intrinseca in locomotii si invective subterane, acolo unde isi petrec de fapt toata viata. poate ne poti da mai multe detalii despre acesti naturatori – cuvant care trimite fara echivoc la turnatori.

  3. mesmeea cuttita Says:

    papuristi! ar fi potrivit sa li se spuna si asa, macar pentru faptul ca traiesc in tzara lui papura-voda!
    ca se vor trambitashi, iar e adevarat (ba chiar ai apocalipsei!)

  4. lolablau Says:

    eu cred ca in acest text-f reusit, va sta bine nervoasa- e vorba de mine. acum imi pun in captoata cenusa risipta din urnele funerare: sunt o papurista si o cleioasa 😦 am gresit. dar turnatoare -nu.

  5. mesmeea cuttita Says:

    textuletul postat este un semi-pamfletel (vad ca vorbesc numai in diminutive), cauzat de natarai (dar nu de nataraice – asa va fi sunand posibilul calificativ la feminin, drept care lolablau sa-si puna cenusa in cap, dar sa nu exagereze)

    despre cleiosenie trebuie intrebat mai exact domnul echt – eu ma abtin de la perspectiva cu pricina 🙂

  6. lolablau Says:

    pai…banuiesc ca e vb despre niste nene care au si niste patrafire si s-au legat de adevaratii revolutionari? va place de tutea? scuze sa nu va suparati.

  7. lolablau Says:

    bauiesc iar ca dvs. sunteti dl. echt sau o prietena de-a dvs. cineva drag-oricum:)

  8. mesmeeacuttita Says:

    nu sunt echt, nici echta 🙂

  9. FID DeScribor Says:

    Ce poza teribila! Nici nu indraznesc sa ma mai gandesc cine vor fi fiind fiintele de care spui. Si eu cate tocmai voiam sa iti trimit azi plansurile (chiar asa se numesc) ale unui sfant…

  10. Marius Conkan Says:

    blogul poate cauza un fel de disfunctionalitate a relatiilor interumane. spre exemplu, un echt sau lolablau nu ar avea nicicand in realitate niste prieteni activi (ne asuman faptul ca lolablau si echt sunt niste masti), fiindca doar in mediul virtual aceste personagii se pot manifesta. dar si eu imi voi coase gura de acum inainte, cu un ac de 5 milimetri grosime.:)

    • mesmeea cuttita Says:

      disfunctionalitate si carnavalesc aluvionar! (daca ar functiona doar carnavalescul ar fi destul de sanatos)

      echt si lolablau au fost confundati la un moment dat, din cate imi amintesc (sau ma insel?) 🙂

      • echt Says:

        si disfunctionalitatea e sanatoasa, pentru ca se opune pe de o parte functionalismului si excrescentelor sale – tehnica si gandirea moderna, iar pe de alta parte, pune in abis conceperea sociabilitatii ca esenta a omului. dixit. eu nu imi voi coase gura, o voi inghiti pur si simplu 🙂

    • echt Says:

      nu cred ca blogul e sursa disfunctionalitatii. daca personagiile respective nu ar avea in realitate niste prieteni activi, atunci cu atat mai rau pentru realitate, iar ceilalti prieteni, pasivii, nu ar dori sa caute niciodata in spatele mastilor. pentru ca nu ar gasi nimic dincolo.

      • mesmeea cuttita Says:

        disfunctionalitatea e sanatoasa (eventual) pe partituri restranse!
        generalizata, cred ca ar fi, totusi, nociva, ajungandu-se la un turn babel (heterospecializat, ca sa zic asa) !

  11. Marius Conkan Says:

    despre ce sfant este vorba, Florin?

  12. FID DeScribor Says:

    Efrem Sirul. Dar si Sfantul Markon avea niste plansuri…

  13. toscana Says:

    naturatorii astia is sigur calugarii cappuccini 🙂

  14. mesmeeacuttita Says:

    🙂 (tot ce se poate, post-postmodern vorbind)

  15. coramica Says:

    Mie imi place ca doamna Mesmeea chiar si cand e suparata spune finut ce o deranjeaza, nu-i face pe oameni sa se simta penibil. Cautatori de noduri in papura vor fi intotdeauna

  16. mesmeea cuttita Says:

    doar arghezi (insolentul nemaivazut si nemaiauzit in pamflete) isi putea ingadui sa precizeze ca foloseste undreaua, peria de sarma, razatoarea, ferastraul si uneltele de macelarie… asa ca ale lui sa ramana!

  17. eva Says:

    Trăiască-vă subtila ironie! Pansament pe rană mi-aţi pus. Mi-a mers la inimă rafinamentul cu care v-aţi referit la Rău şi la anumite forme ale sale. La aşa icon, teribil de sugestiv, aşa cugetare!( subscrie şi bărbatul meu…mi-a şoptit peste umăr, hihihi)

    Aaaa, eu sigur nu-s în poza aia. Hihihi. Pentru că eu n-am să stau în veci cu vălul pe cap, am să mi-l smulg şi pe eşafod de-aş fi, strigând ,,vreau să mor cu toate simţurile libere!”…

  18. mesmeea cuttita Says:

    daca sunt priceputa la pansamente, inseamna ca trebuia sa ma fac infirmiera?!
    🙂

  19. eva Says:

    …ba,… taumaturgă!:)

  20. mesmeeacuttita Says:

    imi convine, jur!
    🙂

Lasă un răspuns

