întâia lege a decalogului meu

Să cred în imaginar ca în realitate.

(Când Dumnezeu visează, să fiu reală, când Dumnezeu e treaz, să visez continuu, dar nu în locul Lui, ci într-al meu. Apoi să mă trezesc în visul altora. Cine cu cine joacă ping-pong?)

31 răspunsuri to “întâia lege a decalogului meu”

  1. dorin muresan Says:

    IMPOSIBIL. cand iubesti e ca si cum ai avea mingea de ping pong in inima. ori explodezi in infinit (aruncand o infinitate de mingi intr-o infinitate de parti), ori esti un atom in care infinitul dispare (precum un joc de ping pong in care mingea devine universul iar lespedea opusa de care se loveste esti tu insuti, si fiecare lovitura poate fi o manifestare infinita a propriului tu). Avand in vedere ca e vorba de infinit, nu cred ca are importanta cine cu cine sau daca si de ce viseaza. Cred ca nemarginirea e prin ea insasi un vis. Iar daca in ecuatie intervine Dumnezeu… si imaginarul se vrea realitate… e posibil ca omul sa fie un Dumnezeu… infinit in limita sa. drept pt care ideea Dvs se simplifica si amplifica prin aceea ca imaginarul este si nu este infinit. Si, prin urmare, poate echivala cu un joc de ping pong. Care, incredibil, poate fi finit (fizic) si infinit (imaginar). Nu am raspuns la provocare. Nici nu am cum. Depinde cat sau cum iubesti. Iar daca esti Dumnezeu… raspunsul e infinit.

  2. mesmeea cuttita Says:

    tocmai aceasta era si provocarea mea – aceea ca nu exista un raspuns EXACT, ci doar unul speculat, speculabil si speculant!
    🙂

  3. ora25 Says:

    decalogul tău plasează imaginarul în afara realităţiii. surprinzator 🙂

  4. sorin Says:

    El cu sinele lui:)
    tu, în r.e.m.

  5. mesmeea cuttita Says:

    * desi nu-mi pot inchipui (decat pishichera) ochii miscandu-i-se sub pleoape lui Dumnezeu 🙂

  6. sauribalic Says:

    fiindcă fac parte şi dintre sauribalicii şipibo, pot spune că mesmeea cunoaşte câteva tehnici esenţiale din visătorit şi poate chiar a văzut Planta-agăţătoare-printre-vise!

  7. mesmeea cuttita Says:

    SHIPIBO?! suna strident si provocator 🙂
    daca shipibo este REM-ul sauribalic, atunci cum e REM-ul D-zeului sauribalic?!

  8. sauribalic Says:

    de fapt, REM-ul Dumnezeului ghiduşăresc se numeşte GEM (giant eye movement), motiv pentru care copiilor sauribalici li se spune despre somnul dulce 🙂

  9. mesmeea cuttita Says:

    imi convine sa mananc gem (de caise si zmeura, mai ales)
    🙂
    (nu-i rau nici somnul acrisor)

  10. mesmeea cuttita Says:

    pesemne dorm, dar nu visez inca
    sau visez, dar nu dorm, daca am gresit intr-atat cifra 🙂
    (vai!)

  11. ora25 Says:

    poate a greşit-o sauribalic! 😀

  12. mesmeea cuttita Says:

    viseaza prea somnoros din pricina hibernarii 🙂

  13. valeriu Says:

    Si Don Quijote iese dintr-un vis pentru a intra in altul!

  14. sauribalic Says:

    :)) ei… de data asta n-a fost deloc uşor s-ajung la postarea de faţă, fiindcă m-au reţinut cei de la Institulul V.I.S (visele care interferează în timpul somnului)
    aşadar e serios: cei de aici vorbesc în somn, iar visul mesmeios are un aparat de receptare!

  15. mesmeeacuttita Says:

    ce bine ca nu am vreun aparat de modificare si pervertire (de inregistrare e ingaduit, in acest caz)!
    (witcherie se numeste noua mea meserie)
    🙂 nadajduiesc, dar poate ma insel

  16. FID DeScribor Says:

    mingile cele de ping pong nu se fac uneori boabe de sticla
    imi aduc aminte din vis si de neincredere si de frica
    nu cumva miscarea lumilor e intoarsa
    nu cumva traim doar pe rand
    cand dedesubt cand deasupra
    nu cumva pe culoarul dintre ele am scapat tot scriind si cantand

    acum insa pesemne am o oarecare stare
    caci ultimele spuse sun-a poem, mi se pare
    ca si tot ce mai sus scrie
    e ora 25 si ceilalti trebuie ca simt si se stie
    poate toti se gandesc ca rimele si nerimele au anume legatura cu ritmurile somnului
    cu prefaceri si faceri
    ba chiar cu legile lui, ale domnului
    🙂

  17. mesmeea cuttita Says:

    ehei, grozav ravash noptatic (gasit in zori) de la describor, cand tocmai scriam si eu despre mingile de ping-pong, intr-un poem narativ dedicat lui mopete si lui v innopteanu (intrucat tatal celor 2 implineste 80 de ani in curand si poftesc sa-i fac o surpriza).

    asa ca iata cum mingea de ping-pong a ajuns la bucuresci si s-a intors din nou la clusium pe derdelush
    (da, legile domnului sunt incalcite si totodata descalcite)
    🙂

  18. FID DeScribor Says:

    Ei, ce bucurie! Atunci o rog pe Mesmeea sa puna un cuvant si de la mine pentru cel care stie asa de multe despre zonele vii 🙂

  19. mesmeea cuttita Says:

    🙂
    (cred ca si eu va trebui sa cer altcuiva sa puna o vorba buna pentru mine intru aceleasi zone)

  20. coramica Says:

    Credeti in imaginar si, literar vorbind, traiti in el si va jucati cu el. Pictati cuvinte, plante si personaje ciudate…e o noua realitate.

  21. mesmeea cuttita Says:

    a happy girl 🙂

  22. coramica Says:

    Indeed?

  23. eva Says:

    Ei, eu una de mult aştept decalogul ăsta al dvs.. La prima poruncă ne deosebim un pic. Eu dau primat emoţiilor( nu ştiu dacă e bine sau nu, uneori doare, dar altfel nu pot). A nu se înţeţelege că nu vă aprob diferenţele. Orice scriitor asumat(= adevărat) tebuie să creadă cu tărie în forţa imaginaţiei sale.

  24. mesmeea cuttita Says:

    dixit eva (luna de blog) 🙂

Lasă un răspuns

