saraiul viselor

Matei, Az, Ora 25, DeScribor și Iarina se află tipăriți în numărul dublu 10-11 (2010) din revista targu-mureșeană Vatra, unde public eseul despre romanul Palatul Viselor (titlul corect ar fi fost, de fapt, Saraiul Viselor) de Ismail Kadare (la rubrica despre bizarerii în proza străină). Cine își aduce aminte despre un anumit vis (discutat aici pe blog) cu un curcubeu bătrân care nu voia să strălucească, își aduce aminte cu siguranță și de întrebarea mea nerostită: ce-i de făcut cu un asemenea curcubeu și de ce nu vrea el să strălucească? Ei, bine, revista Vatra publică toate comentariile pe marginea visului ismail-kadaric! Se vede treaba că, uneori, discuțiile ludice de pe blog nu sunt de lepădat nici chiar în revistele grave…

9 răspunsuri to “saraiul viselor”

  1. ora25 Says:

    of, duamne, de ce n-am grăit mai înţelept la vremea potrivită!

  2. mesmeea cuttita Says:

    hiha!
    🙂

  3. iarina Says:

    îmi amintesc vag ce am spus atunci sau mai mult ţin minte c-aş fi vorbit despre cineva din familia curcubitaceelor onirice 🙂 se poate să mă fi încurcat, vedea-voi degrabă 🙂

  4. mesmeea cuttita Says:

    e doar o joaca, nu este cazul sa fie nimeni speriat!
    de altfel, chiar revista vatra publica totul ca pe o joaca adiacenta la eseul meu 🙂
    (in cartea biblioteca stranie nu vor mai aparea comentariile cu pricina, asa cum voiam eu initial)

  5. FID DeScribor Says:

    Ei, vor fi avand si visele o vatra a lor… 🙂

  6. mesmeea cuttita Says:

    cu siguranta 🙂

  7. coramica Says:

    Acuma, nu pot mereu sa fiu inspirata. De multe ori trec pe aici si nu spun nimic, dar imi place blogul asta plin de vise

  8. mesmeea cuttita Says:

    coramica se bosumfla uneori aici, alteori are umor (involuntar?)! iar alteori pur si simplu se mira de tot felul… 🙂

  9. coramica Says:

    Asa e:D

Lasă un răspuns

