piroanele

Astăzi, piroanele uriașe, semi-aurite, primite de la Dave Brinks, la New Orleans (piroane care fac parte din ultima serie fabricată la New O cu prilejul căilor ferate ajunse în oraș în secolul al XIX-lea), au luat-o razna. Unul s-a prăbușit de pe birou (deși era așezat lângă doi îngeri pitici – unul din lut, altul din scobitori strălucitoare), iar celălalt a împins vrăjitoarea de jucărie (care se dădea în leagăn) pe care am primit-o de la G. A., odinioară, când se credea că sunt mare vrăjitoare-șefă! Am stat o vreme să interpretez pățaniile, dar nu am ajuns la nicio concluzie/explicație magică. Oricum, îngerii nu au fost distruși, nici vrăjitoarea nu a pățit mai nimic, decât că s-a șifonat puțin. Cred că piroanele de la New Orl s-au supărat fiindcă au fost despărțite. Tot despărțite le-am lăsat, unul e în camera mare, altul în camera mică, iar în camera mijlocie nu se găsește nimic. Dar coafura mea actuală, din pricina piroanelor, este ca în imaginea de mai sus…

10 răspunsuri to “piroanele”

  1. valeriu Says:

    Pai, piroanele astea semi-aurite nu au tras cam greu la cintar?

    Si v-au dat voie cu ele in avion?

    Nu au crezut ca sint arme albe?

  2. mesmeea cuttita Says:

    piroanele cantaresc cam jumatate de kilogram, deci au tras greu de tot la cantar. dar merita sa le aducem, invelite in staniol macar, travestite in niste bucati de ciocolata!
    au stat cuminti in cala avionului, deci nu am avut probleme de criminalitate virtuala 🙂

    p.s.
    si am uitat sa spun ca imaginea japonezita e a sarei umemoto!

  3. sauribalic Says:

    poate tocmai claudepiron-ului invizibil, din camera mijlocie, i s-a făcut o şedinţă de psihoterapie, în urma căreia le-a magnetizat pe celelalte două. deşi, în astfel de cazuri, ar mai fi nevoie şi de o cameră invizibilă. nu cred eu că mesmeea n-o are 🙂

  4. mesmeea cuttita Says:

    who knows? oare claudepironul vine de unde pana unde? (oare-oare intuiesc eu potrivit de unde vine?)

    camera invizibila nu am, dar am un fluier de chemat entitatile invizibile – ce-i drept nu l-am prea folosit in ultima vreme 🙂

  5. sauribalic Says:

    înseamnă că fluierul nefolosit de multă vreme l-a chemat singur pe claudepiron (să-i spunem “Intuitul” 🙂
    am avut şi eu odată un buhai de baltă pentru cântece buhniţeşti. acţiona invers, adică punea pe fugă părţile invizibile care nu-mi dădeau pace, rămase-n urma unor enteleităţi.
    îmi place coafura. e mesmeerică foc!

  6. mesmeea cuttita Says:

    intuitul e autoportret in oglinda? pot sa-i spun atunci si fluieratul de piron!?
    coafura este ascutit-mesmerizanta, dar nu neaparat mesmeeizanta 🙂

  7. coramica Says:

    Ingerii si vrajitoarea…pai, nu se cam bat cap in cap semnificatiile lor? Vrajitoarea nu e simbolul fortelor intunericului? Si atunci se impaca cu ingerii?

  8. mesmeea cuttita Says:

    uh, multe se bat cap in cap pre lumea aceasta 🙂

Lasă un răspuns

